مشتریان گرامی از اینکه برای خرید آفلند را انتخاب نموده اید سپاسگذاریم.تیم آفلند تمام تلاش خود را در راستای رضایتمندی شما در نوسانات بازار انجام خواهد داد !

خرید اقساطی کنسول بازی

خرید اقساطی کنسول بازی

خرید اقساطی کنسول بازی ( پلی استیشن و ایکس باکس )

خرید اقساطی کنسول بازی به گیمرها و افرادی که علاقمند به انجام بازی های کامپیوتری هستند، این امکان را می دهد تا بتوانند جدیدترین دستگاه ها را به راحتی و با شرایط مناسب در اختیار داشته باشند. با توجه به این که علاقه مندان به بازی های ویدیویی در خصوص خرید جدیدترین کنسول ها همواره هیجان دارند، شرایط باید به سمتی برود که بتوانند هزینه های خرید آن ها را پرداخت کنند. با وجود افزایش قدرت و کیفیت کنسول های بازی، قیمت این دستگاه ها نیز روند صعودی به خود گرفته است. بدون تردید با توجه به این که قیمت کنسول بازی به عنوان یکی از مهم‌ترین موانع برای خرید آنها پیش روی گیمرها قرار دارد، یک پیشنهاد بسیار کاربردی برای رفع این مشکل ارائه شده تا کاربران می توانند با خرید اقساطی کنسول بازی به خوبی خود را در بالاترین سطح نگه دارند.

فروش اقساطی انواع پلی استیشن ۴، فروش اقساطی پلی استیشن ۵ و فروش اقساطی کنسول بازی مایکروسافت در مجموعه آفلند صورت می گیرد. چنانچه به دنبال خرید اقساطی هر مدل از کنسول بازی هستید، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

راهنمای خرید کنسول بازی

هنگامی که قصد خرید اقساطی کنسول بازی را دارید، ابتدا باید به بررسی راهنمای خرید هر کدام پرداخته تا بتوانید انتخاب درستی انجام دهید. بدون تردید پیشرفت در زمینه طراحی و تولید کنسول بازی موجب شده است که امروزه انتخاب های متنوع پیش و روی گیمرها قرار گیرد. انواع کنسول های بازی پلی استیشن، کنسول بازی نینتندو سوییچ و کنسول بازی ایکس باکس امروزه با توجه به کیفیت بالایی که دارند، مدنظر قرار گرفته اند. لازم است بدانید که قیمت کنسول بازی در زمینه انتخاب بهترین کنسول تاثیر بسزایی خواهد داشت. چنانچه در خرید کنسول بازی محدودیت هزینه و بودجه پیش و روی خود دارید، می توانید از خرید اقساطی کمک بگیرید.

راهنمای خرید کنسول بازی را بررسی کرده و بهترین دستگاه را متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

کدام کنسول ها در بازار موجود هستند؟

یکی از مهمترین مواردی که هنگام خرید اقساطی کنسول بازی باید در نظر بگیرید این است که هم اکنون کنسول های پرفروش در بازار کدام موارد هستند؟ با توجه به این که از نوامبر سال ۲۰۲۰ مایکروسافت کنسول های جدید خود را روانه بازار کرده است، باید یک مقایسه بین این کنسول ها با دستگاه ارائه شده دیگر یعنی پلی استیشن ۵ داشته باشید. علاوه بر این از میان انواع کنسول های بازی موجود در بازار نینتندو سوییچ نیز می تواند شما را ترغیب کند تا روی به خرید آن بیاورید. در این بین باید بدانید با وجود اینکه حدود ۱۰ سال عرضه پلی استیشن ۴ در بازار می گذرد ولی همچنان تقاضا برای خرید این کنسول بازی بالا است. در عین حال قیمت مناسب PS4 و قیمت ایکس باکس وان نیز موجب شده که بخش زیادی از کاربران به دنبال خرید این محصولات بروند.

کنسول را برای چه کسی می خواهید؟

اگر خود یک گیمر هستید بدون تردید می توانید از میان انواع دستگاه های موجود بهترین گزینه را متناسب با نیازتان انتخاب نمایید. در عین حال چنانچه قصد دارید برای کودکان خود، روی به خرید کنسول بازی بیاورید، لازم است که چند نکته کلیدی را در نظر بگیرید. به طور مثال بازی ماریو از جمله بازی هایی به شمار می‌ رود که کودکان علاقه به انجام آن دارند. به همین دلیل نیاز ندارید که به سراغ خرید کنسول بازی گران قیمت بروید. یک کنسول نینتندو به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید نیازهای کودک خود را در این شرایط برطرف نمایید. در عین حال گاهی اوقات شرایط به گونه ای است که نیاز به خرید اقساطی کنسول بازی PS5 را احساس می کنید.

میزان هزینه هایی که باید بپردازید چقدر است؟

خرید اقساطی کنسول بازی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با پرداخت مبلغی اندک از تمام هزینه کنسول، در ادامه به صورت ماهیانه سایر اقساط را پرداخت نمایید. در عین حال بدون تردید همچنان قیمت کنسول بازی می‌ تواند برای بخش زیادی از کاربران حائز اهمیت باشد. کنسول های بازی برخلاف کامپیوترهای گیمینگ نمی توانند کارهای زیادی را انجام دهند. به همین علت همچنان برخی از گیمرها علاقه مند به خرید کامپیوتر گیمینگ هستند تا بتوانند با استفاده از آن برخی دیگر از نیازهای خود را برطرف نمایند.

قیمت کنسول را در نظر بگیرید

در خرید اقساطی کنسول بازی شما شرایط به مراتب بهتری نسبت به خرید نقدی پیش رو خواهید داشت. با این وجود، این امر نباید شما را از قیمت پایه کنسول بازی غافل کند. امروزه فروشگاه های مختلفی خدمات خود را به صورت نقد و اقساط ارائه می دهند. چنانچه قصد خرید اقساطی کنسول بازی را دارید، سعی کنید ابتدا قیمت نقدی را بررسی کرده تا بتوانید با بررسی شرایط خرید اقساطی کنسول بازی، انتخاب خود را به درستی انجام دهید. ویژگی های هر کنسول بازی می توانند در اعلام قیمت تمام شده دستگاه تاثیر گذار باشند. به عنوان مثال قیمت پلی استیشن ۵ و قیمت نسل جدید کنسول های ارائه شده توسط ایکس باکس نسبت به سایر تجهیزات موجود در بازار بیشتر خواهد بود.

 

مزایای خرید اقساطی کنسول بازی

خرید قسطی کنسول بازی به مانند خرید اقساطی گوشی های موبایل ، خرید قسطی کامپیوتر و خرید قسطی سخت افزارهای دیگر می تواند مزایای متعددی برای شما داشته باشد. فروشنده با فروش اقساطی انواع کنسول بازی تلاش می کند تا کاربران را یاری کند که بتوانند از قدرت خرید بیشتری برخوردار باشند. حساسیت بیشتری که والدین نسبت به اوقات فراغت فرزندان خود دارند، موجب شده است از تجهیزات مختلف برای سرگرم کردن آن ها کمک بگیرند. با توجه به اینکه کنسول های بازی امروزه با پیشرفت چشمگیری روانه بازار می شوند، برای انتخاب و خرید هر کدام گاهی اوقات محدودیت های هزینه پیش و روی افراد قرار خواهد گرفت. در عین حال با بررسی مزایای خرید اقساطی کنسول بازی متوجه می شوید که این راهکار کاربردی می‌ تواند یک شیوه مناسب برای دستیابی به انواع کنسول بازی باشد.

خود را به روز نگه دارید

یکی از مهمترین مزایای خرید اقساطی کنسول بازی برای خریدار این است که می تواند خود را همپای سایر گیمرها همواره به روز نگه دارد. بدون تردید خرید نقدی انواع کنسول بازی با توجه به قیمت دستگاه ها برای بخش زیادی از گیمرها امکان پذیر نیست. با توجه به اینکه کنسول های بازی هر چند سال یکبار بروزرسانی شده و تجهیزات مدرن ترین روانه بازار می‌شود، باید بتوانید خود را همراه تکنولوژی همواره نگه دارید.

خرید اقساطی کنسول بازی به راحتی شما را یاری خواهد کرد تا بتوانید به این خواسته خود دست پیدا نمایید. کاربر به راحتی می تواند تنها بخش اندکی از هزینه خرید کنسول بازی را پرداخت کرده و سپس باقیمانده قیمت کنسول را در اقساط بلند مدت پرداخت نماید.

هزینه های تان را مدیریت کنید

یکی دیگر از مواردی که می تواند به عنوان مزیت خرید اقساطی کنسول بازی در نظر گرفته شود، مدیریت هزینه های پرداختی خواهد بود. بدون تردید اگر شما بخواهید تمام حقوق ماهیانه خود را صرف خرید نقدی کنسول بازی کنید، با مشکلاتی در زمینه های دیگر مواجه خواهید شد. در عین حال خرید اقساطی کنسول بازی به شما کمک می کند تا بتوانید سایر هزینه های موجود در زندگی روزمره را مدیریت نمایید. این راهکار بی نظیر شما را یاری خواهد کرد تا با پرداخت مقدار کمی از هزینه تمام شده کنسول بازی، دستگاه به روز را برای خود و فرزندان خود خریداری نمایید.

قدرت خرید سایر وسایل را دارید

با توجه به اینکه خرید نقدی کنسول بازی و خرید نقدی سایر لوازم دیجیتال نیاز پرداخت هزینه های زیادی دارد، قادر به خرید محصولات دیگر نخواهید بود. در شرایطی که قیمت کنسول بازی و قیمت سایر لوازم و اجناس در کشور به صورت روزانه افزایش می یابد، باید بتوانید برای رهایی از تورم و افزایش قیمت از یک راهکار مناسب کمک بگیرید. با خرید اقساطی کنسول بازی این امکان برای شما فراهم شده است تا بتوانید علاوه بر خرید این تجهیزات، سایر وسایل مورد نیاز خود را نیز خریداری نمایید. در واقع شما قادر هستید که درآمد ماهیانه خود را به چند بخش تقسیم کرده و روی به خرید چند کالای مختلف بیاورید.

الان بخر بعدا پرداخت کن

اگر به چند ماه گذشته برگردیم، متوجه می‌شوید که قیمت کنسول بازی نسبت به قیمت روز این تجهیزات تا چه اندازه کمتر بوده است. این شرایط بدون تردید در ادامه نیز وجود دارد. با توجه به روند صعودی قیمت ها، خرید اقساطی کنسول بازی این امکان را به شما می‌دهد که خود را در مواجهه با تورم موجود در بازار بتوانید بیمه کنید. شما قیمت روز کنسول بازی را بررسی کرده و سپس روی به خرید اقساطی این تجهیزات خواهید آورد. با بررسی نمودار قیمت کنسول بازی در بلند مدت متوجه خواهید شد که با وجود میزان سودی که بر روی هزینه نهایی کنسول کشیده می شود ولی همچنان شما از روشی اقتصادی و به صرفه تر برای خرید کمک گرفته اید.

 

خرید اقساطی پلی استیشن ۴ (ps4)

همانگونه که عنوان کردیم با وجود اینکه حدود یک دهه از عرضه پلی استیشن ۴ به بازار می گذرد ولی همچنان تقاضا برای خرید این کنسول بالا است. پلی استیشن ۴ از جمله دستگاه‌ هایی به شمار می‌ رود که می تواند بخش زیادی از نیازهای گیمرها را برطرف نماید. سونی این سری از دستگاه های خود را در چند نسخه روانه بازار می‌ کند. اگر به دنبال خرید اقساطی پلی استیشن ۴ هستید، می توانید از شرایط موجود در فروشگاه اینترنتی آفلند کمک بگیرید. ما با فروش اقساطی PS4 ، فروش اقساطی پلی استیشن ۴ اسلیم و فروش اقساطی پلی استیشن ۴ پرو تلاش کرده‌ ایم نیازهای شما را برطرف نماییم. هر کدام از این تجهیزات می‌ توانند برای اجرای بازی های با کیفیت به خوبی پاسخگوی نیازهای شما باشند.

فراموش نکنید که نسخه پرو ارائه شده توسط سونی کیفیت به مراتب بالاتری داشته و با حافظه داخلی یک ترابایتی و همچنین قابلیت اجرای تصاویر با رزولوشن 4K و HDR شما را هنگام انجام بازی هیجان زده خواهد نمود.

برای بررسی قیمت پلی استیشن ۴ و همچنین شرایط خرید اقساطی این کنسول بازی می توانید با مراجعه به سایت آفلند از اطلاعات مورد نیاز خود آگاهی به دست آورید. در کنار این موارد شما قادر هستید که علاوه بر خرید اقساطی PS4، دسته های بازی و لوازم جانبی مورد نیاز خود را نیز انتخاب کنید.

خرید اقساطی کنسول بازی پلی استیشن ۵ (ps5)

بدون تردید پلی استیشن ۵ به عنوان جدیدترین سری از کنسول های بازی ارائه شده توسط برند محبوب سونی توانسته است نیازهای کاربران حرفه‌ ای و گیمرها را به خوبی برطرف نماید. این دستگاه هم اکنون در دو مدل امکان خرید دارد. نسخه دیجیتال و نسخه استاندارد ارائه شده از پلی استیشن ۵ هر کدام نسبت به هم تفاوت‌ هایی داشته و می‌ توانند برای اجرای بازی های فوق العاده با کیفیت به بهترین شکل عمل کنند.

در نسخه دیجیتال طراحی به شکلی صورت گرفته است که هیچگونه دیسک درایو بر روی آن وجود ندارد. برخلاف این مدل از کنسول بازی پلی استیشن، ۵ نسخه استاندارد به گونه ای طراحی شده که کاربر می‌ تواند بر روی دیسک، بازی های مورد نیاز خود را ذخیره کرده و روی به استفاده از آن ها بیاورد. در واقع خرید اقساطی کنسول بازی پلی استیشن ۵ نسخه استاندارد برای کاربرانی که قصد دارند پس از نصب بازی بر روی سیستم مجددا از آن استفاده نمایند، گزینه ای مناسب تر خواهد بود.

با بررسی و مقایسه نحوه ساخت هر کدام از این تجهیزات متوجه می‌شویم که به لحاظ پردازنده داخلی، پردازنده گرافیکی، حافظه رم و همچنین خروجی تصویر عملکردی مشابه خواهند داشت. در عین حال قیمت کنسول بازی پلی استیشن ۵ نسخه استاندارد و قیمت کنسول پلی استیشن ۵ نقطه دیجیتال نیز می تواند در انتخاب این دستگاه توسط کاربر تاثیر گذار باشد.

 

خرید اقساطی کنسول بازی نینتندو سوییچ

یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان کنسول بازی نینتندو است. بدون تردید بخش زیادی از گیمرها و کاربران ایرانی کنسول میکرو را به خاطر دارند. شرکت محبوبی که توانسته است در طول این سال ها پیشرفت چشمگیری در زمینه طراحی کنسول های بازی به وجود بیاورد. امروزه انواع کنسول بازی نینتندو سوئیچ با کیفیت بسیار بالا بازخوردهای مثبتی را دریافت کرده اند و تلاش بر آن شده که در طراحی دستگاه های خود سرگرمی و نوآوری را به عنوان مهم‌ترین فاکتور مدنظر قرار دهد. استفاده از دسته های رنگارنگ برای بازی و همچنین قابلیت بهره گیری از کنسول در حالت تبلت را می‌ توان به عنوان نوآوری های نینتندو مدنظر قرار داد. کاربرد می تواند دستگاه بازی را به تلویزیون متصل کرده و از یک کنسول بازی کوچک برای اجرای بازی های فوق العاده با کیفیت بهره ببرد.

بر خلاف سایر کنسول های بازی، طراحی و ساخت نینتندو سوییچ به شکلی بوده که هیچگونه مکانی برای قرار دادن دیسک به جهت بازی بر روی آن تعبیه نشده است.

خرید اقساطی کنسول بازی نینتندو سوییچ این امکان را به شما می‌ دهد تا بتوانید از این کنسول بازی با ابعاد کوچک در هر شرایطی استفاده نمایید. کنسول بازی نینتندو سوییچ با دارا بودن بازی های انحصاری مانند سوپر ماریو و همچنین Splatoon2، جذابیت بسیار بالایی برای کاربران دارد.

خرید اقساطی ایکس باکس

اگر به دنبال خرید اقساطی کنسول بازی ایکس باکس هستید، مجموعه آفلند این امکان را به شما می‌ دهد تا بتوانیم نیاز خود را برطرف نمایید. بدون تردید در دنیای کنسول های بازی کاربران همواره با نام کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس مواجه می‌شوند. سونی و مایکروسافت تلاش کرده اند که هر کدام محصولات خود را با استانداردهای مختلف روانه بازار کنند. این دو رقیب دوست داشتنی و سرسخت به خوبی توانسته اند در دنیای بازی های کامپیوتری پیشرفت بسیار زیادی به وجود بیاورند. Xbox یک محصول محبوب در جهان بوده که همپای کنسول پلی استیشن توانسته است خود را معرفی نماید.

اگر به دنبال خرید اقساطی کنسول بازی ایکس باکس سری X هستید و یا قصد دارید روی به خرید اقساطی کنسول بازی ایکس باکس سری S بیاورید، ما این امکان را به شما می دهیم که بتوانید از میان محصولات موجود در فروشگاه، گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در واقع مایکروسافت تلاش کرده است که به عنوان یکی از پیشتازان فناوری بتواند شاخه‌ ای از دنیای بازی های کامپیوتری را به نام خود ثبت نماید.

قیمت کنسول بازی ایکس باکس سری X تقریبا هم رده قیمت کنسول بازی پلی استیشن ۵ بوده و انتخاب را برای گیمرها ممکن است دشوار نماید. طبیعتا اگر بخواهید به همراه کنسول بازی، سایر لوازم جانبی مانند دسته و هدفون را نیز انتخاب نمایید باید هزینه‌ های بیشتری پرداخت کنید. برای خرید کنسول بازی سری x کاربر می تواند هزینه های کمتری را پرداخت کند. این کنسول بازی در مقایسه با سری ایکس دارای قیمت کمتری بوده و می توانید به راحتی اقساط ماهیانه آن را پرداخت نمایید.

 

خرید اقساطی بازی های کنسول ها و لوازم جانبی

شاید در نگاه اول بسیاری از کاربران تصور کنند که به راحتی می‌ توانند روی به خرید نقدی انواع بازی برای کنسول های خود بیاورند. در عین حال پس از بررسی قیمت بازی کنسول بازی پلی استیشن ۵ و قیمت بازی های سایر کنسول‌ ها متوجه می شوید که امکان خرید نقدی آن ها برای شما وجود ندارد. با توجه به اینکه کاربران علاوه بر بازی به دنبال سایر لوازم جانبی مانند دسته و هدفون برای هیجان بیشتر هستند، این امکان را به شما می دانیم که بتوانید از شرایط خرید اقساطی کمک بگیرید. انواع بازی ها به شما کمک خواهند کرد تا از سرگرمی های متنوع تری بتوانید استفاده نمایید. بازی‌ های رایانه‌ ای را باید با توجه به روحیه فرزند خود خریداری کنید. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی بازی کنسول های مختلف و شرایط فروش اقساطی لوازم جانبی انواع کنسول بازی می توانید ارز کارشناسان ما کمک بگیرید.

نحوه خرید اقساطی انواع کنسول بازی

برای خرید اقساطی انواع کنسول بازی ما به سادگی شما را یاری خواهیم کرد تا بتوانید به خواسته خود دست پیدا کنید.

اگر به دنبال خرید قسطی کنسول بازی پلی استیشن ۵ و یا خرید اقساطی کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس هستید، با مراجعه به سایت فروشگاهی آفلند و انتخاب بخش مربوطه می‌ توانید مراحل لازم را طی نمایید.

امکان خرید اقساطی کنسول بازی با ارائه چک و سفته پیش روی شما قرار گرفته است. پس از اینکه کنسول مورد نظر خود را انتخاب کردید، در گام بعدی می توانید میزان پیش پرداخت و همچنین تعداد اقساط ماهیانه را دریافت نمایید.

خرید کنسول بازی با اقساط بلند مدت این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید فشار پرداخت ماهیانه را به شکل قابل توجهی کاهش دهید.

جمع بندی

شاید برای شما نیز این سوال به وجود می آید که کدام کنسول بازی را بخرید؟ با توجه به اینکه از کنسول های بازی امروزه محصولات متنوعی ارائه شده اند. انتخاب برای گیمرها دشوار شده است. با این حال همچنان که به دنبال خرید اقساطی کنسول بازی هستید و قصد دارید بهترین کنسول را انتخاب کنید، بهتر است چند معیار را بررسی نمایید. با توجه به بازی های اختصاصی هر کنسول و همچنین قیمت بازی و سایر لوازم جانبی می توانید انتخابی بهتر داشته باشید.

سوالات متداول در خصوص خرید قسطی کنسول بازی

روش های متداول فروش اقساطی کنسول بازی کدامند؟

مجموعه آفلند این امکان را به شما می دهد که از روش خرید اقساطی کنسول بازی با ارائه چک و خرید اقساطی کنسول بازی با ارائه سفته استفاده نمایید.

میزان اقساط ماهیانه خرید کنسول بازی چگونه است؟

با توجه به پیش پرداختی که خواهید داشت و همچنین تعداد اقساط، هزینه های لازم برای پرداخت اقساط ماهیانه به شما اعلام خواهد شد.

کنسول پلی استیشن بخریم یا ایکس باکس؟

هر کدام از کنسول های ارائه شده دارای ویژگی ها و امکانات مخصوص خود هستند. با بررسی بازی های اختصاصی کنسول پلی استیشن و بازی های اختصاصی کنسول ایکس باکس می توانید انتخاب خود را به راحتی انجام دهید.

آفلند در چه شهرهایی فعالیت دارد؟

مجموعه آفلند هیچ محدودیت جغرافیایی ندارد. در واقع برای خرید اقساطی کنسول بازی در هر نقطه از کشور که ساکن هستید، می توانید به صورت کاملا آنلاین انتخاب و خرید خود را انجام دهید.

دسته‌بندی بلاگ تکنولوژی
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت