مشتریان گرامی از اینکه برای خرید آفلند را انتخاب نموده اید سپاسگذاریم.تیم آفلند تمام تلاش خود را در راستای رضایتمندی شما در نوسانات بازار انجام خواهد داد !

۱۰ بازی پرطرفدار آفلاین اندروید را بیشتر بشناسید 

۱۰ بازی پرطرفدار آفلاین

۱۰ بازی پرطرفدار آفلاین اندروید را بیشتر بشناسید 

هیجان بسیار بالای بازی های اندروید موجب شده است که در چند سال گذشته محبوبیت بسیار زیادی کسب کنند. گاهی اوقات کاربران در مکان هایی قرار دارند که دسترسی به اینترنت برای آن ها دشوار است. قرار گرفتن در این مکان ها ارتباط شما را با سایر افراد در نقاط مختلف جهان قطع می کند. راه حل سرگرم شدن در این شرایط انجام بازی های آفلاین اندرویدی خواهد بود.

حتما بخوانید : راهنمای خرید مادربرد گیمینگ

هر اندازه بازی های ارائه شده دارای ساختار پیچیده بهتری باشند و از کیفیت بالاتری بهره ببرند، نیاز به گوشی هایی با قدرت پردازشی بالاتر خواهید داشت.

معرفی محبوب ترین بازی های آفلاین اندروید به شما کمک می‌ کند تا در هر شرایطی بتوانید از هیجان بالای آنها استفاده نمایید. در واقع از جمله مواردی که بخش زیادی از کاربران همواره به دنبال آن هستند، دانلود بازی های پرطرفدار آفلاین اندرویدی بوده تا بتوانند خود را سرگرم کنند. از این رو ما در این مطلب با معرفی ۱۰ بازی پرطرفدار آفلاین اندروید به شما کمک می کنیم تا به راحتی بتوانید بازی آهنگ های هیجان انگیز را برای این پلتفرم دانلود نمایید.

چرا دانلود بازی های آفلاین اندروید اهمیت دارد؟

همانگونه که عنوان کردیم برخی مواقع در موقعیت هایی نیاز دارید که تلفن هوشمند خود را بر روی حالت پرواز بگذارید. علاوه بر این مکان هایی در کشور وجود دارند که همچنان دسترسی به اینترنت نداشته و برای سرگرم شدن باید به سراغ بازی های آفلاین بروید. استفاده از بازی های آفلاین اندروید به شما کمک می کند تا بتوانید استرس روزانه خود را بدون استفاده از فضای مجازی و رسانه های اجتماعی برطرف نمایید.

اگر قصد دارید بهترین استفاده را از گوشی‌های هوشمند خود در شرایط آفلاین ببرید، می توانید لیستی از بهترین بازی های اندرویدی را بررسی کرده و گزینه مورد نظر را دانلود نمایید.

  • بازی افلاین Dead Cells

بدون تردید هنگام بررسی بازی های پرطرفدار آفلاین برای اندروید می‌توانیم به سراغ بازی Dead Cells برویم. بازی Dead Cells از جمله گیم هایی به شمار می رود که کاربر را وادار می کند از رفلکس سریع استفاده نمایند. در دنیای گیم این بازی را از جمله گیم ها در سبک Roguevania می دانند. با توجه به نوع طراحی و ساخت این بازی هیجان انگیز، کاربر می ‌تواند تجربه ای بی نظیر از یک ژانر اکشن و ماجراجویی را تجربه نمایند. بازی Dead Cells جهانی به هم پیوسته را برای گیمرها به نمایش خواهد گذاشت. در واقع نوع روایت این بازی به شکلی است که یک داستان غیر خطی را به شما نقل خواهد کرد. در این اثر کاربر نیاز است که مسیر خود را با انتخاب های درست ایجاد نماید. طراحی بازی Dead Cells به شکلی است که مکانیزم های Hack And Slash را با خود داشته و همچنین از مکانیک پلتفرمینگ بهره می برد. این نکته را نیز فراموش نکنید که هنگام انجام بازی Dead Cells شما همواره در معرض مواجهه با خطر Permadeth قرار خواهید داشت. شرایطی که موجب می شود کاری بسیار دشوار برای طی کردن مراحل بازی داشته باشید.

 بازی Dead Cells با دو حالت مختلف ارائه می شود. استفاده از کنترل اکسترنال به شما کمک خواهد کرد تا تجربه لذت بخشی را هنگام انجام آن بتوانید برای خود به ارمغان بیاورید. علاوه بر این روش دیگر نیز بهره گیری از سیستم کنترل با قابل شخصی سازی است. در واقع بازی Dead Cells از جمله دشوارترین آثاری به شمار می‌ رود که می توانید به صورت آفلاین از آن بهره ببرید.

طبق نظر کاربران بازی Dead Cells به عنوان یکی از بازی های پرطرفدار آفلاین اندروید در گوگل پلی ۴.۶ ستاره و در اپل اپ استور ۴.۸ ستاره کسب کرده است.

  • بازی Super Hexagon

اگر از جمله کاربرانی به شمار می روید که علاقه ‌مند به بازی های چالش برانگیز در سطح آرکید هستید، توصیه ما به شما دانلود بازی Super Hexagon خواهد بود. در واقع نوع طراحی این بازی کاملا متناسب برای این کاربران بوده و نسخه ای بسیار مدرن با قابلیت پشتیبانی از کنترلر و نرخ فریم بالا خواهد بود.

 همانگونه که کاربران انتظار دارند با دانلود این بازی کم حجم می توانند بدون نیاز به اینترنت و به صورت کاملا آفلاین از یک تجربه ایده‌ آل لذت ببرند. اگر برای سفر به دنبال دانلود بازی پرطرفدار آفلاین اندروید هستید، می‌توانید از بازی Super Hexagon استفاده نمایید. مراحل این بازی بسیار سریع بوده و کاربر معمولا هنگام انجام آن باید طعم شکست را چند بار بچشد.

 از جمله نکات مهم بازی Super Hexagon می ‌توان به تلاش های مکرر توسط کاربران برای رد شدن از موانع موجود اشاره کرد. در واقع با یک گیم پلی چالش برانگیز و مبتنی بر قوانین تازه، کاربر تا روزها می تواند سرگرم انجام این بازی آفلاین شود. شرایطی که موجب شده است بازی Super Hexagon به عنوان یکی از بهترین و معروف ترین بازی های آفلاین اندروید مد نظر قرار گیرد.

این بازی در گوگل پلی با امتیاز ۴.۶ و در اپل اپ استور با ۴.۵ ستاره از جمله محبوب ترین بازی های آفلاین شناخته می شود.

  • بازی Eternium

اگر به دنبال یکی از بازی های رایگان آفلاین اندروید هستید، می توانید به سراغ بازی Eternium بروید. در واقع بازی Eternium از جمله معدودترین آثار رایگان بوده که بدون نیاز به استفاده از اینترنت می توانید در آن نقش آفرینی کنید. در واقع اگر بخواهیم به بررسی دقیق تر این بازی پرطرفدار آفلاین اندروید بپردازیم، باید عنوان کنیم که در سبک اکشن RPG طراحی شده است.

در این بازی هیجان انگیز کاربر می تواند از جادوهای مختلف استفاده نماید. با به کارگیری آن ها برای از بین بردن دشمنان خود و همچنین کاوش در سیاه چاله ها می توانید اقدام نمایید. از جمله ویژگی ‌های مثبت دیگر بازی اتریوم می توان به بهره مندی از یک داستان خاص اشاره نمود. در این بازی نکته ای که اهمیت ویژه ای دارد جمع کردن آیتم های متنوع است. کاربر باید علاوه بر این نیاز است که از خلاقیت و قدرت خود کمک بگیرد و کارهای متفاوتی را انجام دهد. فراموش نکنید که برای انجام بازی با بالاترین کیفیت نیاز به دریافت بروزرسانی های متعدد آن خواهید داشت.

به احتمال فراوان بازی Eternium به عنوان یکی از معروف ترین بازی های رایگان آفلاین اندرویدی شما را تا روزها می تواند سرگرم نماید. کیفیت بسیار بالای این بازی موجب شده است که در گوگل پلی امتیاز ۴.۸ ستاره و در اپل اپ استور ۴.۸ ستاره از کاربران دریافت نماید.

راحت بازی کن : خرید اقساطی کنسول بازی

  • بازی آفلاین Stardew Valley، کشاورز شوید

بازی آفلاین Stardew Valley علاوه بر اینکه به عنوان یکی از محبوب ترین و بهترین بازی های آفلاین اندروید شناخته می شود، توانسته است خود را به عنوان یکی از آثار برتر نیز معرفی کند. چنانچه از جمله کاربرانی به شمار می روید که علاقه مند به انجام بازی های موبایل با استفاده از کنترلر هستید، این اثر می تواند حسابی شما را هیجان زده کند. در واقع نوع طراحی و ساخت بازی Stardew Valley به گونه ‌ای است که با محوریت کشاورزی و مزرعه داری کاربر می تواند در آن نقش آفرینی کند. شما قادر هستید در این بازی مشغول به کاشت گل و گیاه شده و سایر کارهای روزمره مانند ماهیگیری و گذراندن امور را نیز انجام دهید. کاربر باید بتواند تمام مجموعه فعالیت هایی که موجب پیشرفت مزرعه می شوند را با دقت بالا انجام دهد.

علاوه بر تمام مواردی که به عنوان کردیم، گرافیک بازی Stardew Valley نیز می تواند برای شما جالب توجه باشد. در واقع هنگام دانلود بازی آفلاین Stardew Valley و انجام آن متوجه می شوید که از یک بازی با محوریت آثار کلاسیک می توانید استفاده نمایید. برای تجربه انجام این بازی به هیچ عنوان تردید نکنید. با بررسی امتیاز این بازی در گوگل پلی متوجه می ‌شویم که با دریافت ۴.۷ ستاره و با امتیاز ۴.۸ ستاره در اپل اپل استور یک بازی کاملا پر طرفدار و محبوب را به ما معرفی می کند.

  • بازی آفلاین Civilization VI _ Build A City، گسترش تمدن

استودیو Aspyr Media سرانجام در سال ۲۰۲۰ تصمیم گرفت که انتظار طرفداران را به پایان برساند. به همین علت با روانه کردن بازی Civilization VI به بازار آن ها را غافلگیر کرد. با توجه به نوع طراحی و ساخت این بازی بی نظیر، توانست بازخوردهای بسیار خوبی را دریافت نماید.

با بررسی نوع ساخت بازی Civilization VI متوجه می شویم که یک اثر بسیار بی نظیر بوده که کاربر می تواند از سبک شبیه سازی یک تجربه فوق العاده را برای خود به ارمغان بیاورد. چنانچه از جمله علاقه مندان به بازی های سبک استراتژیک هستید، در این سبک یک بازی با نام Civilization VI را می توانید به راحتی در هر زمان و مکانی بر روی گوشی موبایل خود تجربه نمایید.

با وجود اینکه بازی Civilization VI هنگام رونمایی مشکلات محدودی داشت ولی با گذشت زمان و به واسطه بروزرسانی های انجام شده تمام ایرادات برطرف شده اند. کاربر می تواند به مدت ۶۰ روز از بازی Civilization VI به صورت کاملا رایگان استفاده نماید. بدون تردید کیفیت و هیجان این بازی به شکلی است که بخش زیادی از کاربران ترجیح می ‌دهند برای ادامه دادن ماجرا، روی به خرید آن بیاورند.

اگر قبلا تجربه استفاده از بازی Civilization VI را در نسخه کامپیوتری دارید باید با قابلیت های مهم آن آشنایی کامل داشته باشید. فراموش نکنید که گیم‌ پلی این بازی برای نسخه موبایل نیز شباهت بسیار زیادی به نسخه کامپیوتر دارد.

  • بازی آفلاین محبوب Castlevania: Symphony of the Night

شرکت کونامی یک اثر شگفت انگیز در سبک Metroidvania با نام Castlevania: Symphony of the Night را طراحی کرده است. در واقع در سال ۲۰۲۰ این شرکت تصمیم گرفته بر روی پلی استور یک بازی شگفت انگیز را رونمایی کند. Castlevania: Symphony of the Night بخش زیادی از کاربران را شگفت ‌زده نمود. با توجه به قیمت بسیار مناسب این بازی کاربران زیادی تصمیم به خرید نسخه کامل آن گرفته اند. این بازی یک اثر دوبعدی بوده که با روایت داستان غیر خطی با یک گیم پلی فوق العاده می تواند شما را سرگرم نماید. در نتیجه کاوش و گشت و گذار می توانید یک اثر شگفت انگیز را به انجام انجام بازی Castlevania: Symphony of the Night مشاهده کنید. این بازی تاثیر گذار و به یادماندنی تعریف کاملی از ژّانر خود را ارائه می دهد. با توجه به نوع طراحی این بازی می توان بیان کرد که تاکنون نسخه ‌ای با این گرافیک و کیفیت را مشاهده نکرده اید.

کاربر هنگام انجام بازی Castlevania: Symphony of the Night به عنوان یکی از بازی های پرطرفدار و محبوب آفلاین اندروید نیاز است که در یک مسیر رو به جلو کاوش خود را انجام دهد. امتیاز فوق العاده بازی Castlevania: Symphony of the Night در گوگل پلی بیانگر کیفیت و هیجان این بازی خواهد بود. این بازی شگفت انگیز در گوگل پلی با دریافت ۴.۹ ستاره از جمله محبوب ترین گزینه هایی به شمار می‌رود که می توانید آن را دانلود نمایید.

  • بازی جذاب Hill Climb Racing

اگر بخواهیم یکی از جذاب ترین بازی های آفلاین اندرویدی را معرفی کنیم بدون تردید می توانیم به سراغ بازی Hill Climb Racing برویم. این بازی فانتزی می ‌تواند تا ساعت ها شما را سرگرم کند. در واقع به احتمال فراوان بخش زیادی از کاربران و گیمرها با بازی Hill Climb Racing آشنایی داشته باشند. با وجود اینکه سال ها از عرضه بازی Hill Climb Racing می گذرد ولی همچنان تقاضا برای دانلود آن بالا است. کاربر در این بازی صرفا نباید به سرعت بالا فکر کند. با توجه به چالش هایی که پیش روی شما قرار می گیرد باید در زمان مناسب سرعت را تنظیم نمایید. جالب است بدانید در نگاه اول بخش زیادی از کاربران این بازی را بسیار ساده می دانند. با این حال هنگامی که پشت فرمان این ماشین بنشینید متوجه خواهید شد که کمک فنرهای بسیار نرم آن گاهی اوقات مشکلاتی برای شما به وجود خواهند آورد.

بازی Hill Climb Racing مرحله به مرحله بوده که نیاز است تا آن ها را با موفقیت پشت سر بگذارید. با طی کردن مراحل مختلف به گام بعدی وارد شده و مراحلی پرچالش تر را تجربه خواهید نمود. در این بازی قادر هستید که با توجه به هر مرحله از ماشین های قدرتمندتر کمک بگیرید.

  • بازی Battle Chasers: Nightwar

با بررسی محبوب ترین بازی های آفلاین اندروید به گزینه ای چالش برانگیز برخورد خواهیم کرد. بازی Battle Chasers: Nightwar از جمله بازی هایی به شمار می ‌رود که با سبک بازی نوبتی می تواند شما را به سمت بازی های کلاسیک دهه ۹۰ هدایت نماید. گرافیک فوق العاده این بازی و همچنین گیم پلی بی نظیر آن به شما کمک می‌ کند تا از یک بازی اکشن مدرن بتوانید استفاده نمایید. طراحی این بازی به گونه ای است که همه چیز در آن عالی به نظر خواهد رسید. کاربر می تواند از کنترل های لمسی لذت بخش استفاده کرده و تا ساعت ها مشغول به انجام بازی با Battle Chasers: Nightwar شود.

 اگر به دنبال دانلود یک بازی محبوبه آفلاین اندروید هستید تا نقش ‌آفرینی در آن را با چاشنی هیجان تجربه کنید، توصیه ما به شما دانلود این بازی خواهد بود. بازی Battle Chasers: Nightwar در گوگل پلی ۴.۱ ستاره و در اپل اپ استور ۴ ستاره کسب کرده است.

  • بازی Traffic Rider، مهارت در رانندگی

بازی پرطرفدار آفلاین Traffic Rider علاوه بر اینکه به عنوان یکی از بهترین بازی های آفلاین شناخته می شود، در دنیای آثار مسابقه‌ای نیز توانسته است خود را به عنوان یکی از برترین آثار معرفی نماید. کاربر هنگام انجام این بازی هدفی جز رسیدن به موفقیت و کسب بهترین رتبه هنگام عبور از خط پایان نخواهد داشت. طراحی این بازی به شکلی است که کاربر در آن می تواند از نمای اول شخص به کمک بگیرد. شما قادر هستید که هنگام انجام بازی Traffic Rider برای ارتقا دادن وسیله نقلیه خود اقدام نمایید. با توجه به امتیازات و پولی که به دست می آورید، می توانید پیشرفت را در این بازی تجربه کنید. علاوه بر این هنگام انجام بازی Traffic Rider متوجه می شوید که اهداف مشخص دیگری نیز باید مد نظر داشته باشید. تکمیل کردن این اهداف شما را یاری خواهد کرد که به سطوح مختلف دسترسی پیدا کنید.

هنگام انجام این بازی حالت های مختلفی را می توانید برگزینید. در هر حالت شما چالش ‌های مختلفی را پیش رو خواهید داشت. بازی Traffic Rider به نوعی طراحی شده است که می توانید با آنلاک کردن ۲۹ موتورسیکلت در مراحل ۷۹ گانه از آن ها استفاده نمایید. شما هنگام انجام این بازی احساس خواهید کرد که یک موتور سوار واقعی را در حال رانندگی مشاهده خواهید نمود. گرافیک بازی فوق العاده بوده و تجربه شیرینی در هنگام انجام آن را خواهید چشید. بازی Traffic Rider در گوگل پلی ۴.۰ ستاره و در اپل استور ۴.۵ ستاره کسب کرده است. این بازی کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

  • یکی از محبوب ترین بازی های آفلاین اندروید Asphalt 8: Airborne

اگر به دنبال تجربه حس بی نظیر سرعت هستید و از علاقه مندان به بازی های مسابقه ای به شمار می روید، توصیه ما به شما دانلود بازی Asphalt 8خواهد بود. این بازی آفلاین را می توانید بر روی تلفن هوشمند خود تجربه نمایید. در واقع هنگام مرور معروف ترین بازی های آفلاین اندروید به هیچ عنوان نباید این اثر فوق العاده را از قلم بیندازید. بازی آفلاین Asphalt 8 از جمله معروف ترین آثار مسابقه‌ای به شمار می‌ رود که تاکنون برای گوشی‌ های هوشمند طراحی شده اند. طراحی و ساخت این بازی به شکلی بوده که به واسطه گرافیک فوق العاده، از حجم بالایی بهره مند است. کاربران هنگام نصب این بازی و دریافت به‌روزرسانی ‌ها باید بر روی گوشی خود فضای زیادی داشته باشند. هیجان بسیار بالای بازی Asphalt 8 موجب شده است که کاربران در گوگل پلی به آن امتیاز ۴.۳ و در اپ استور ۴.۷ ستاره را بدهند.

جمع بندی

دانلود بازی های پرطرفدار آفلاین اندروید به شما کمک می‌کند که در هر شرایطی و بدون نیاز به اینترنت بتوانید هیجان را تجربه کنید. امروزه هزاران بازی را می ‌توانید در بستر اینترنت مشاهده کرده که برای پلتفرم اندروید عرضه می شوند. در هر حال بررسی محبوب ترین بازی های پرطرفدار اندروید به شما این امکان را می ‌دهد که در میان گزینه ‌های موجود بهترین بازی را دانلود کنید.

دسته‌بندی بلاگ تکنولوژی
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت