مشتریان گرامی از اینکه برای خرید آفلند را انتخاب نموده اید سپاسگذاریم.تیم آفلند تمام تلاش خود را در راستای رضایتمندی شما در نوسانات بازار انجام خواهد داد !

خرید سیستم تریدینگ

قیمت و خرید سیستم تریدینگ

خرید سیستم تریدینگ

خرید سیستم تریدینگ به شما کمک می کند تا وارد دنیای ترید و معامله شوید. همانگونه که می دانید پس از آنکه ارزهای دیجیتال روی کار آمده‌ اند، تبادل کردن و تریدینگ آنها به میزان قابل توجهی مد نظر قرار گرفته است. تریدرها و معامله گرها همواره به دنبال این هستند که شرایط ارزهای مختلف را رصد کرده و به جابجایی سرمایه خود بپردازند. در این میان لازم است که با خرید بهترین سیستم تریدینگ بتوانید سرمایه گذاری خود را در این بستر انجام داده و به سودآوری لازم دست پیدا کنید.اگر به دنیای تریدینگ علاقه دارید و قصد خرید کامپیوتر تریدینگ برای این کار را دارید پیشنهاد می کنم به صفحه سیستم اسمبل شده فروشگاه آفلند سری بزنید تا بهترین و جدیدترین گزینه ها را برای خود انتخاب نمایید.

در روزهایی که بازار تجارت آنلاین بسیار گرم تر از گذشته شده است، بخش زیادی از افراد به دنبال آن هستند که با اسمبل سیستم تریدینگ تمام بازارهای آنلاین دنیا را به صورت لحظه ای رصد کنند. با توجه به اینکه تمام بازارهای آنلاین اعم از فارکس، ارز دیجیتال و بورس با حساسیت بالایی مورد بررسی قرار می گیرند، لازم است که برای خرید و فروش و همچنین تبدیل دارایی های خود اطلاعات کافی را به دست آورید. لازمه این کار استفاده از سیستم پرقدرت برای ترید خواهد بود.

سیستم تریدینگ چیست؟

سیستم اسمبل شده تریدینگ یا کیس آماده تریدینگ در واقع سیستمی است که تمام قطعات آن با هدف ارائه کارایی بیشتر و بازدهی بهتر با دقت بالا انتخاب شده اند. با توجه به اینکه در اسمبل سیستم تریدینگ باید سازگاری تمام قطعات مد نظر قرار گیرد، لازم است که چند فاکتور مهم را در نظر داشته باشید. بدون تردید یکی از مهمترین مواردی که تریدرها برای انجام معاملات خود و ارزیابی بازار مورد توجه قرار می‌ دهند، بررسی سیستم تریدینگ و قدرت آنها در اجرای دستورالعمل ها خواهد بود. حساسیت بسیار بالای بازارهای مالی موجب شده است که کاربران حرفه ای و معامله گرهای خبره از کمترین زمان بیشترین بهره را ببرند. امروزه می توانید از مراکز فروش سیستم اسمبل شده تریدینگ یک کیس آماده با بهترین قیمت و کارایی لازم انتخاب نمایید.هر چه کامپیوتر تریدینگ شما قدرتمند تر انتخاب شود همان مقدار می توانید با دقت بالا بازار را رصد نمایید.پس انتخاب و خرید قطعات کامپیوتر یکی از مهمترین عوامل در این کار می باشد.

سیستم تریدینگ چیست و چگونه آنر را تهیه کنیم

مزایای کیس تریدینگ

سیستم اسمبل شده تریدینگ نسبت به سایر سیستم ها تفاوت هایی دارد. در واقع مهمترین هدف از اسمبل سیستم تریدینگ، ارائه یک کیس با کارایی بالا خواهد بود. علاوه بر این باید در خرید سیستم اسمبل شده تریدینگ هزینه‌ های خود را برآورد کرده تا متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، بهترین انتخاب را انجام دهید. با توجه به اینکه تریدرهای حرفه ای گاهی مواقع نیاز دارند که به صورت همزمان از چند برنامه استفاده کنند باید سیستمی با قدرت بالا و سرعت مناسب در اختیار داشته باشند. به عنوان مثال گاهی اوقات یک تریدر حرفه ای چند چارت مختلف را مورد بررسی قرار می دهد. در این میان لازم است که چند مانیتور را نیز داشته تا بتواند با هدف دستیابی به سودآوری مناسب و انجام معاملات سودآور، چارت های مختلف را تجزیه و تحلیل کند.

تفاوت کیس تریدینگ با سایر سیستم ها

شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده است که سیستم اسمبل شده تریدینگ چه تفاوتی با سیستم های برنامه نویسی، خانگی و اداری دارد؟، در پاسخ به این سوال لازم است که بدانید تریدرها و افرادی که مشغول به فعالیت در حوزه ارز دیجیتال و سایر بازارهای مالی هستند، به صورت مکرر باید شرایط بازار را رصد کنند. ابزارهای طراحی شده در این میان به تریدرها کمک خواهند کرد تا بتوانند به صورت دقیق تحلیل های کاربردی را انجام دهند. در نتیجه با توجه به اینکه نیاز به استفاده از انواع نرم افزارها وجود دارد باید سیستم مورد نظر قدرت پردازشی بالایی داشته باشد. در این میان بد نیست بدانید که پردازنده گرافیکی آنگونه که باید و شاید برای کاربران حرفه ای در حوزه ترید اهمیت بالایی نخواهد داشت.

مسلما قدرت یک سیستم گیمینگ از لحاظ پردازش گرافیکی نسبت به کامپیوتر تریدینگ بیشتر است. در طرف دیگر امروزه سیستم های گیمینگ به رم های پرقدرت مجهز می شوند. در عین حال اگر قصد دارید در حوزه رمز ارزها فعالیت کنید، می توانید یک سیستم تریدینگ اسمبل شده با رم 16 گیگابایتی یا 32 گیگابایتی را نیز مورد استفاده قرار دهید.

راهنمای خرید سیستم تریدینگ

مجموعه آفلند با فروش سیستم اسمبل شده تریدینگ تلاش کرده است که پاسخگوی نیازهای کاربران در این حوزه باشد. اگر به دنبال خرید سیستم تریدینگ هستید، لازم است که چند فاکتور مهم را در انتخاب خود مد نظر داشته باشید. فراموش نکنید که سیستم تریدینگ نسبت به سیستم رندرینگ و گیمینگ تفاوت هایی دارد.

راهنمای خرید سیستم تریدینگ

نقش مادربرد در سیستم تریدینگ

یکی از موارد مهم در انتخاب و خرید سیستم اسمبل شده تریدینگ، بررسی کیفیت مادربرد است. مادربردهایی که در کیس های اسمبل شده قرار داده می شوند، در مقایسه با مادربردهای گیمینگ قیمت مناسب تری دارند. معمولا می توانید با پرداخت هزینه های کم از جدیدترین مادربردهای عرضه شده در بازار که 2 یا 4 اسلات رم دارند کمک بگیرید. علاوه بر این سعی کنید نوع مادربرد را در سیستم تریدینگ اسمبل شده بررسی کرده که توانایی ساپورت رم با قدرت و مقدار بیشتر را داشته باشد.حال انتخاب اینکه مادربرد از پردازنده های اینتل پشتیبانی کند یا ای ام دی.در دو حالت شما با توجه به تنوع گسترده از پردازنده می توانید به راحتی انتخاب درست داشته باشید.معمولا مادربردهای نسل 12 و 13 اینتل و همچنین مادربرد های نسل AM4 ای ام دی برای این کار مناسب می باشد و باید انتخاب شما در این سری ها انجام شود.

این پایان کار نیست در اسمبل سیستم تریدینگ معمولا فضایی که جهت نصب تجهیزات ذخیره سازی نیز بر روی آن قرار می‌گیرد بررسی خواهد شد. با توجه به اینکه لازم است حافظه اس اس دی و هارد دیسک بر روی بستر ساتا نصب شوند، سعی کنید این مولفه را نیز در نظر بگیرید.البته در حال حاضر باید بررسی نمایید که مادربرد دارای پورت M.2 می باشد.SSD های قدرتمند و سریع M.2 یکی از گزینه های مناسب برای کامپیوتر تریدینگ می باشد که نباید از آن قافل شد.

معمولا مراکزی که در زمینه اسمبل کیس تریدینگ فعالیت می‌کنند، شرایطی را در نظر می‌گیرند که بر روی پنل پشتی و روی مادربرد بتوان از انواع پورت ها استفاده کرد.

نقش پردازنده در سیستم تریدینگ

در اسمبل کیس تریدینگ معمولا تلاش می‌شود پردازنده هایی با جدیدترین مدل ها مورد استفاده قرار دهند. پردازنده هایی که مدرن هستند در مقایسه با CPUهای نسل قبلی قدرت پردازشی بالاتری خواهند داشت. این شرایط کمک می کند تا هنگام استفاده از نرم افزارهای مختلف برای تحلیل بازار به هیچ عنوان با هنگ کردن و فریز شدن سیستم مواجه نشوید. علاوه بر این قدرت پردازنده باید به شکلی باشد که در حین معامله و ترید سیستم دچار کندی نشود.بیشتر تریدر ها برای سرعت بالا در آنالیز داده ها از سی پی یو های I7 یا I9 شرکت اینتل و در مقابل از پردازنده های سری 7000 شرکت ای ام دی استفاده می کنند.سی پی یو چند هسته ای یکی از الزامات سیستم تریدینگ می باشد که در هنگام خرید پردازنده باید به آن دقت شود.

نقش کارت گرافیک در سیستم و کیس تریدینگ

کارت گرافیک یا GPU قادر است که با اتصال چند مانیتور به همدیگر شما را برای بررسی دقیق بازار یاری کند. معمولا تریدرها ترجیح می دهند که با رصد نمودارها و همچنین تجزیه و تحلیل آن ها، داده ها و اطلاعات مورد نیاز خود را به صورت همزمان از چندین مانیتور به دست آورند. به همین علت نیاز دارند که صفحات مرورگر را به صورت مداوم جابجا نمایند. تمامی تغییرات بازارهای مالی و اطلاعات را به صورت همزمان و با مانیتور می توانید رصد کنید. معمولا تریدرهای حرفه ای ترجیح می دهند که حداقل از سه مانیتور برای انجام معاملات و کارهای حرفه ای خود کمک بگیرند. با توجه به این شرایط تیم تخصصی مجموعه آفلند تلاش کرده است که در اسمبل سیستم تریدینگ، یک کارت گرافیک با قدرت و قیمت مناسب عرضه کرده تا بتوانید با کمک گرفتن از VRAM، شرایط بازار را به دقت بررسی نمایید. علاوه بر این کارت گرافیک نصب شده بر روی سیستم تریدینگ شما را یاری خواهد کرد تا از خروجی های تصویر متعدد بتوانید کمک بگیرید.دو کمپانی بزرگ سازنده GPU با نام های انویدیا و ای ام دی هستند که شما بنا به بودجه ای که دارید یکی از محصولات این دو کمپانی را در برندهای مختلف باید انتخاب نمایید.در خرید کارت گرافیک از محصولات انویدیا باید از گرافیک 3060 به بالا نسبت به بودجه خود را در نظر بگیرید و در محصولات ای ام دی باید از گرافیک 6800XT به بالا را برای خرید در نظر بگیرید.نسبت به تجربه بسیاری از کاربران گرافیک های پایین تر از این مدل ها نمی توانند توقعات شما را در تحلیل بازارهای مالی برآورده نمایند.

رم سیستم تریدینگ چگونه باید باشد

یکی دیگر از موارد مهم در کیس اسمبل شده تریدینگ، میزان رم به کار رفته در آن خواهد بود. با کمک گرفتن از رم های مدرن می توانید سرعت بالایی برای جابجایی بین برنامه ها داشته و به تحلیل بازار بپردازید. فراموش نکنید که رم کیس آماده تریدینگ باید در کنار حافظه کافی، فرکانس و سرعت بالایی نیز داشته تا چندین تب را در مرورگر خود بدون کاهش سرعت باز نمایید. این شرایط کمک می کند تا بدون کمترین تاخیر، دسترسی کامل به اطلاعات بازار داشته باشید.پشنهاد می شود از 32 گیگابایت رم DDR5 به بالا برای کامپیوتر تردینگ خود خریداری نمایید.

منبع تغذیه و تامین برق 

هنگامی که صحبت از سیستم گیمینگ و رندرینگ می‌ شود و به دنبال اسمبل آن ها هستید، با توجه به اینکه قطعات به کار رفته در این سیستم ها برق بالایی مصرف می کنند، ناخودآگاه باید روی به خرید پاور قدرتمند بیاورید. در میان سیستم های ترید را می توانید با پاور میان ‌رده نیز مجهز کنید. در واقع می توان بیان کرد که در سیستم اسمبل شده تریدینگ، پاور یا منبع تغذیه از الزامات محسوب نمی شود.

برای انتخاب پاور جهت نصب در کیس تریدینگ باید استانداردهای امنیتی، پایداری و کیفیت آن در نظر گرفته شوند. معمولا با توجه به اینکه سیستم ترید همواره روشن بوده و در حال کار کردن است، نیاز به نصب قطعات با کیفیت و استاندارد خواهید داشت.یکی از مواردی که در خرید پاور باید به آن توجه کرد استفاده از پاور با استاندارد GOLD و با توان 750 به بالا می باشد.در غیر اینصورت تامین برق کیس تریدینگ شما با مشکل مواجه خواهد شد.

فضای ذخیره سازی

چندین قطعه را برای کاهش قیمت سیستم اسمبل شده تریدینگ می توان با عملکرد میان رده بر روی آنها قرار داد. یکی از قطعاتی که برای تریدرها اهمیت چندانی ندارد، هارد و فضای ذخیره سازی است. با توجه به اینکه تریدرها نیاز به ذخیره کردن اطلاعات حجیم ندارند و به صورت لحظه‌ای و گذرا تمام داده ها و اطلاعات مورد نیاز را مشاهده می کنند، لازم نیست که از حافظه های با ظرفیت بالا استفاده کنند. به هیچ عنوان توصیه نمی‌ شود که در سیستم اسمبل شده تریدینگ از فضای ذخیره سازی با حجم زیاد و قیمت بالا استفاده نمایید. در این میان می توان با استفاده از حافظه های پر سرعت SSD به تریدر کمک نمود تا سرعت بالاتری جهت پردازش داده ها در اختیار داشته باشد.پیشنهاد می شود از یک اس اس دی M.2 در کیس خود برای سرعت بالا بهره ببرید. اس اس دی های M.2 به مراتب سرعت بسیار بالاتری نسبت به اس اس دی های SATA دارند.

کیس، فن و خنک کننده ها

در هر نوع سیستمی، کیفیت و سیستم خنک کننده می توانند از جمله اصلی ترین اجزا باشند. فن سی پی یو باید سازگاری مناسبی با کیس داشته باشند. نوع سیستم خنک کننده و فن های به کار رفته می توانند با کنترل دمای سیستم از خرابی قطعات مختلف جلوگیری نمایند.هر چه کامپیوتر شما خنک تر باشد طبیعتا بازدهی آن افزایش پیدا می کند پس پیشنهاد می شود برای خرید خنک کننده پردازنده از یک فن آبی با سه فن بهره ببرید و برای خرید کیس نیز از کیس های گیمینگ کمک بگیرید.

سایر تجهیزات جانبی در سیستم تریدینگ

هنگام اسمبل سیستم تریدینگ برخی از قطعات با قدرت بالا انتخاب می شوند. در عین حال باید بدانید که تجهیزات جانبی نیز به شما کمک می کنند تا هنگام استفاده از سیستم تریدینگ بتوانید کیفیت و سرعت کار خود را بالاتر ببرید. شاید برای شما نیز سوال باشد که نقش کیبورد و موس در انجام معامله تا چه اندازه پررنگ است؟ برخی مواقع تریدرها به دلیل ساختار نامناسب کیبورد و همچنین کیفیت پایین موس با ضررهای سنگین مواجه می شوند. به همین علت سعی کنید علاوه بر خرید کیس اسمبل شده تریدینگ مناسب، تجهیزات جانبی را نیز با دقت بالا انتخاب کنید.

آیا امکان تغییر قطعات کیس اسمبل شده تریدینگ وجود دارد؟

فروشگاه اینترنتی آفلند با فروش انواع کیس آماده تریدینگ تلاش کرده است نیازهای شما را برطرف نماید. در عین حال برخی مواقع کاربر است ترجیح می‌ دهد که با توجه به بودجه‌ ای که در اختیار دارد، برخی از قطعات سیستم را تغییر دهد. این امکان برای شما فراهم شده است تا بسته به نیاز خود، روی به تعویض سخت افزارهای مختلف سیستم اسمبل شده تریدینگ بیاورید.

چرا باید سیستم تریدینگ بخرید؟

همانگونه که عنوان کردیم فعالیت در بازارهای آنلاین مانند ارز دیجیتال و بورس این روزها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. کاربرانی وجود دارند که برای ترید و تجارت به صورت حرفه ای عمل می کنند. به همین دلیل لازم است که در خرید سیستم تریدینگ فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرند. سیستم توانا و سریع شما را یاری می کند تا برای خرید و فروش در بازارهای مالی و فعالیت‌ های مرتبط با ترید بتوانید سرعت عمل بالایی داشته باشید. ترکیب سخت افزار و دانش شما در حوزه ترید می تواند کمک کند تا به سودآوری مناسب در حوزه ارزهای دیجیتال دست پیدا کنید.

قیمت سیستم تریدینگ و صرف بودجه برای آن 

قیمت سیستم اسمبل شده تریدینگ با توجه به قطعات نصب شده بر روی آنها متفاوت است. به عنوان مثال برخی از تریدرهای حرفه ای ترجیح می‌دهند که از سیستم های پرقدرت برای معامله های خود و تحلیل بازار استفاده کنند. در طرف مقابل فروش کیس تریدینگ اقتصادی نیز توسط مجموعه آفلند انجام می‌گیرد. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت کامپیوتر تریدینگ هستید، با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آفلند می توانید پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

قیمت سیستم تریدینگ و صرف بودجه برای آن 

سیستم تریدینگ اسمبل شده شده ارزان قیمت

قیمت سیستم تریدینگ اسمبل شده نسبت به سیستم رندرینگ و گیمینگ بهتر است. در عین حال اگر به دنبال اسمبل سیستم تریدینگ با قیمت مناسب هستید، می توانید چند قطعه سخت افزاری را از محصولات میان‌ رده و اقتصادی انتخاب کنید. به عنوان مثال مجموعه آفلند با اسمبل سیستم تریدینگ ارزان‌ قیمت و اقتصادی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید با پرداخت هزینه ای کم برای معامله در بازارهای آنلاین از یک سیستم با کیفیت کمک بگیرید.

فروش اینترنتی کیس اسمبل شده تریدینگ

امکان خرید اینترنتی سیستم تریدینگ اسمبل شده در مجموعه آفلند امکان‌ پذیر است. اگر به دنبال خرید سیستم تریدینگ هستید و قصد دارید از محصولات اقتصادی موجود در بازار کمک بگیرید، می توانید انواع سیستم های ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آفلند را بررسی کنید.

دسته‌بندی بلاگ تکنولوژی
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت