مشتریان گرامی از اینکه برای خرید آفلند را انتخاب نموده اید سپاسگذاریم.کلیه سفارشات ثبت شده از تاریخ 14 فروردین به بعد ارسال خواهد شد !

خرید اقساطی گوشی موبایل

خرید و فروش اقساطی گوشی موبایل و مزایا و معایب آن 

خرید و فروش اقساطی گوشی موبایل و مزایا و معایب آن 

خرید اقساطی به صرفه است یا خیر؟ این سوال بخش زیادی از کاربرانی به شمار می رود که قصد خرید اقساطی گوشی‌ های گوشی موبایل را دارند. همانگونه که می دانید با توجه به نوسانات ارزی و بالا رفتن قیمت دلار، قیمت گوشی های هوشمند نیز همواره دچار تغییر می شود. با توجه به افزایش بی‌ رویه قیمت گوشی موبایل، برخی از افراد قادر به خرید این کالای دیجیتال به صورت نقدی نخواهند بود. به همین دلیل به دنبال راهکارهای دیگر برای انتخاب محصولات مورد نظر می روند. از این رو فروش اقساطی گوشی موبایل توسط فروشگاه های مختلف انجام می گیرد. با توجه به این که قدرت خرید مردم پایین آمده است، صاحبان کسب و کار و مدیران فروشگاه ها ترجیح می دهند که گوشی‌ های هوشمند را به صورت اقساطی در دسترس کاربران قرار دهند.

خرید اقساطی گوشی موبایل مزایای متعددی برای خریدار و فروشنده خواهد داشت. در واقع می توانید این راه حل هوشمندانه را برای انتخاب گوشی های مد نظر خود را انتخاب نمایید. کاربر می‌ تواند با پرداخت مبلغی بسیار پایین به عنوان پیش پرداخت، گوشی مورد نظر خود را خریداری نماید. علاوه بر این با توجه به اینکه نیاز به پرداخت هزینه خرید موبایل به صورت کامل را ندارید، قدرت خرید شما نیز افزایش خواهد یافت.

خرید اقساطی گوشی موبایل

شرایط خرید اقساطی گوشی در فروشگاه اینترنتی

فروش اقساطی گوشی موبایل روشی است که امروزه فروشگاه های اینترنتی مختلفی، روی به استفاده از آن آورده اند. در واقع با توجه به اینکه در شرایط فعلی یکی از ابزارهای مورد نیاز اقشار مختلف و افراد در هر صنفی گوشی موبایل است، تقاضا برای خرید آن به شکل قابل توجهی افزایشی بوده و کاربران به دنبال روشی مناسب برای انتخاب محصول مورد نظر هستند. استفاده های متعددی می توان از این ابزار هوشمند داشت. با توجه به این امر فروشگاه های اینترنتی به مانند فروشگاه های سطح شهر تلاش کرده‌ اند که انواع محصولات خود را به صورت نقد و اقساط در اختیار خریدار قرار دهند.

فروش اقساطی گوشی در فروشگاه های اینترنتی شما را یاری می کند تا بتوانید به راحتی در هر نقطه‌ ای از کشور نیاز خود را دریافت نمایید. شیوه خرید قسطی گوشی موبایل در فروشگاه های اینترنتی به گونه ای است که به راحتی می توانید با مراجعه به بخش مربوطه فرآیند خرید را در آن طی نمایید. ارائه چک و سفته این امکان را می دهد تا بتوانید انواع گوشی های هوشمند موجود در بازار را با شرایط اقساطی مناسب خریداری کنید. این شیوه از فروش به گونه ای است که باید مشخصات خاص آن را در نظر گرفته و از مزایای متعدد برای خریدار و فروشنده می توانید بهره ببرید.

خرید اقساطی گوشی موبایل چیست؟

خرید اقساطی گوشی موبایل در واقع یک توافق میان فروشنده و خریدار است. طبق تفاهم نامه و قراردادی که امضا می کنید، فروشنده موظف به فروش کالای در مورد نظر شما خواهد بود. در طرف مقابل خریدار نیز باید ضمانت دهد که در چند بخش و به صورت ماهیانه مبلغ کالا را بتواند پرداخت نماید. این نوع خرید اقساطی گوشی موبایل به گونه‌ ای است که به جای اینکه هزینه کامل گوشی موبایل را در ابتدا و به صورت یکجا پرداخت نمایید، بخشی از مبلغ را به عنوان پیش پرداخت به فروشنده خواهید داد. پس از آن طبق قراردادی که منعقد می‌ شود مابقی هزینه را باید در اقساط تعیین شده به فروشنده بپردازید.

خرید اقساطی گوشی موبایل را می توان به دو شکل انجام داد. امروزه فروشگاه های مختلف با فروش قسطی گوشی بدون پیش پرداخت و فروش قسطی گوشی با پیش پرداخت، محصولات خود را به خریدار عرضه می کنند.

در پروسه خرید قسطی گوشی موبایل بدون پیش پرداخت شما نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای در هنگام تحویل کالا نخواهید داشت. در واقع این شرایط به عنوان فروش گوشی دم قسط به شکلی است که کل مبلغ خرید را در قسط های مشخص شده و متعدد با در نظر گرفتن میزان سود باید پرداخت نمایید.

در طرف مقابل خرید قسطی گوشی موبایل با پیش پرداخت به گونه‌ ای است که شما باید در هنگام شروع فرآیند خرید به فروشنده بخشی از مبلغ کالا را پرداخت کنید. مابقی مبلغ را با توجه به تعداد ماه هایی که برای اقساط در نظر می گیرید با احتساب نرخ سود پرداخت خواهید نمود.

مهمترین مزایای خرید اقساطی گوشی برای خریدار

گاهی اوقات تصور می کنید که خرید گوشی ضرورت زیادی برای شما دارد. در عین حال با توجه به محدودیت بودجه ای که با آن مواجه هستید، توانایی خرید نقدی گوشی را ندارید. از طرفی افزایش روزافزون قیمت گوشی موبایل و سایر لوازم دیجیتال نیز شما را ملزم می‌ کند که در سریعترین زمان بتوانید روی به خرید محصول مورد نظر بیاورید. در این بین خرید اقساطی گوشی موبایل یک راهکار بی نظیر برای خریدار خواهد بود. با بررسی مزایای خرید اقساطی گوشی موبایل متوجه می‌ شویم که خریدار می تواند از چند جهت سود کند.

خرید اقساطی گوشی موبایل با سفته

خود را به روز نگه دارید

یکی از مهمترین مزایای خرید اقساطی گوشی موبایل، به روز نگه داشتن خود و همگام شدن با بروزترین تکنولوژی ها خواهد بود. در واقع شما می توانید با بررسی انواع گوشی های جدید موجود در بازار بهترین گزینه را متناسب با نیاز خود خریداری نمایید. اگر قیمت گوشی موبایل سامسونگ یا اپل برای شما زیاد است و توانایی پرداخت آن را ندارید، در کوتاه ترین زمان می‌ توان با خرید اقساطی موبایل به آن دسترسی پیدا نمود.

تورم را دور بزنید

برخی از افراد تصور می کنند که می توانند پس از چند ماه پس انداز، روی به خرید گوشی مورد نظر بیاورند. فراموش نکنید تورم حاکم بر بازار ایران به شکلی است که ارزش کالاها با گذشت زمان می تواند چند برابر شود. در واقع همان اندازه که به دنبال جمع آوری هزینه برای خرید گوشی مورد نظر هستید باید بدانید که قیمت آن ها نیز افزایش می‌ یابد. در عین‌ حال خرید اقساطی گوشی موبایل این امکان را به شما می دهد که بتوانید از تورم موجود در کشور خود را دور نگه دارید. شما قادر هستید در سریعترین زمان به گوشی مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. این شرایط شما را یاری می کند که با گذشت زمان و به هنگام پرداخت اقساط ماهیانه، گران شدن محصولات مختلف هیچگونه تاثیری بر مدیریت مالی شما نگذارد.

چند کالا را خریداری کنید

هنگامی که روی به خرید نقدی گوشی موبایل می آورید، به احتمال فراوان توانایی خرید کالاهای دیگر را نخواهید داشت. با این حال اگر به دنبال انتخاب و خرید چند کالا به صورت یکجا هستید، تا حدودی پرداخت هزینه آن ها برای شما غیر ممکن است. به همین علت خرید اقساطی اجناس به شما این امکان را می‌ دهد که بتوانید به صورت همزمان آن ها را در اختیار داشته باشید. با توجه به اینکه پرداخت اقساط هیچگونه فشار مالی به اقشار مختلف جامعه وارد نمی‌ کند، قادر هستید چند کالا را به صورت یکجا خریداری کرده و هزینه آن را در چند قسمت پرداخت نمایید.

هزینه ها را مدیریت کنید

خرید اقساطی گوشی موبایل مزایای دیگری نیز برای خریدار خواهد داشت. بدون تردید این که شما بدانید تا چند ماه آینده چه مقدار باید پرداخت نمایید، شما را یاری خواهد کرد که بر روی هزینه‌ های خود مدیریت کامل داشته باشید. با انجام این کار می توانید برای خریدهای بعدی خود نیز به راحتی اقدام نمایید.

از تنوع گوشی های موبایل استفاده کنید

هنگامی که به دنبال خرید قسطی گوشی موبایل هستید، با تنوع قیمتی آن ها مواجه خواهید شد. در عین‌ حال پرداخت هزینه خرید گوشی های پرچمدار برای بخش زیادی از افراد امکان پذیر نیست.

خرید اقساطی گوشی موبایل این امکان را به شما می‌ دهد که بتوانید از تنوع موجود در بازار بهترین استفاده را ببرید. بودجه ای را که برای خرید گوشی موبایل در نظر گرفته اید را می توانید به عنوان پیش پرداخت برای خرید گوشی های پرچمدار به فروشنده پرداخت نمایید. این شرایط شما را یاری می کند تا پیش پرداختی مناسب برای خرید گوشی های بالا رده پرداخت کرده و فروشنده میزان سود کمتری را بر روی اقساط ماهیانه تعیین کند.

الان بخر بعدا پرداخت کن

به احتمال فراوان تاکنون برای شما نیز شرایط پیش آمده باشد که قصد خرید یک کالا را داشته باشید. با این حال با وجود اهمیت کالای مورد نظر امکان پرداخت هزینه آن به صورت کامل وجود ندارد. خرید اقساطی گوشی موبایل یک راه‌ حل بی‌ نظیر بوده که می توانید بدون پرداخت هزینه کامل آن را در اختیار داشته باشید. در واقع می توانید در چند ماه و به میزان معین هزینه خرید گوشی موبایل را پرداخت نمایید. شرایطی که شما را یاری می کند تا در مقابله با تورم موجود در کشور خود را در امان نگه دارید. شما در واقع توانسته اید که زودتر از موعد مقرر به گوشی مورد نظر خود دست پیدا کنید.

تصور کنید قیمت گوشی مورد نظر شما لحظه ای که قصد خرید آن را دارید 8 میلیون تومان باشد. با این حال مطمئنا چند ماه بعد قیمت آن افزایش خواهد یافت. حتی سود اقساط را در نظر بگیرید باز هم از نظر اقتصادی به نفع شما قیمت گوشی تمام می شود.

blank

چند نکته قبل از خرید اقساطی گوشی موبایل

هنگامی که قصد خرید اقساطی گوشی های هوشمند را دارید باید بدانید که با محصولات مختلف از برندهای متعدد مواجه می شوید. لازم است که ابتدا چند نکته را در نظر گرفته تا بهترین انتخاب را انجام دهید. با توجه به اینکه خرید قسطی گوشی موبایل یک روش اقتصادی، به صرفه و مناسب است، سعی کنید از مزایای آن بیشترین بهره را ببرید.

یکی از نکات مهم برای خرید اقساطی گوشی موبایل، مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی و یا حضوری دارای اعتبار خواهد بود. سپس اطلاعات کافی را در زمینه خرید خود به دست آورید. با توجه به اینکه انواع مختلف گوشی‌ های هوشمند امروزه با مشخصات خاص عرضه می شوند، لازم است که بهترین گزینه را با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید خریداری نمایید.

یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید اقساطی گوشی موبایل باید در نظر گرفته شود، محاسبه قیمت اصلی گوشی و همچنین قیمت گوشی با شرایط اقساطی خواهد بود. برای دستیابی به این هدف ما تلاش کرده‌ ایم که به صورت جامع شرایط فروش اقساطی گوشی را به شما بیان کنیم.

خرید اقساطی گوشی موبایل اپل

گوشی های اپل به عنوان قدرتمندترین و باکیفیت ترین گوشی های هوشمند شناخته می شوند. همانگونه که می دانید قیمت گوشی آیفون به گونه‌ ای است که بخش زیادی از افراد توانایی پرداخت هزینه آن ها به صورت نقدی را ندارند. به همین علت فروش اقساطی گوشی موبایل آیفون یک خبر بی‌ نظیر برای علاقه مندان به این محصولات خواهد بود. چنانچه به دنبال خرید اقساطی گوشی آیفون ۱۴ یا علاقه مندان به نسل سیزدهم گوشی های اپل شناخته می شوید، می توانید از خدمات موجود در فروشگاه اینترنتی ما استفاده نمایید.

فروش اقساطی انواع گوشی آیفون در مجموعه ما صورت می گیرد. برای آگاهی از شرایط خرید قسطی گوشی موبایل آیفون می توانید پس از مراجعه به بخش مربوطه، اطلاعات کافی را به دست آورید.

خرید اقساطی گوشی سامسونگ

سامسونگ به عنوان معروف ترین برند در کشور ما شناخته می‌ شود. همانگونه که می دانید تنوع بسیار بالای گوشی های ارائه شده توسط سامسونگ به گونه ای است که شما می‌ توانید با توجه به بودجه‌ ای که در اختیار دارید، بهترین محصول را انتخاب نمایید. در عین حال گوشی های پرچمدار ارائه شده توسط این برند به مانند گوشی های اپل قیمت بالایی دارند. چنانچه به دنبال خرید گوشی های بالا رده از سامسونگ هستید و توانایی خرید نقدی این محصولات را ندارید، فروشگاه ما شما را یاری می کند که از شرایط اقساطی بتوانید کمک بگیرید. ما با فروش اقساطی انواع گوشی سامسونگ با شرایط مناسب این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که به محصول مورد نظر خود دست پیدا کنید. خرید اقساطی گوشی موبایل سامسونگ با ارائه چک و سفته در فروشگاه ما امکان پذیر است.

خرید اقساطی گوشی شیائومی

برند شیائومی در پنج سال اخیر توانسته است سر و صدای زیادی در بازار گوشی به پا کند. به همین علت تقاضا برای خرید گوشی شیائومی در کشور ما افزایش یافته است. گوشی های شیائومی با کیفیت بسیار بالا در بازار عرضه می‌ شوند. این برند نیز تلاش کرده است که محصولات بالا رده خود را با کیفیت فوق العاده در اختیار خریداران بگذارد. چنانچه به دنبال خرید اقساطی گوشی شیائومی هستید، انواع محصولات ارائه شده توسط این برند را ما به شما ارزش می کنیم. با بررسی انواع گوشی شیائومی و قیمت محصولات قادر هستید که از شرایط فروش اقساطی استفاده کرده و بهترین محصول ارائه شده توسط این برند را انتخاب نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط خرید قسطی گوشی شیائومی، کارشناسان ما به شما کمک خواهند کرد.

خرید اقساطی گوشی هواوی

گوشی های هواوی را محصولاتی بی نظیر با قیمت مناسب می‌ دانند. این برند چینی در چند سال گذشته چند گوشی بالا رده را با قیمت فوق العاده و کیفیت بی نظیر در اختیار کاربران قرار داده است. شرایط خرید اقساطی گوشی موبایل هواوی نیز به گونه ای است که می توانید پرچمدارهای ارائه شده توسط این برند را با پرداخت هزینه اندک و به صورت اقساط ماهیانه خریداری نمایید. فروش اقساطی انواع گوشی هواوی با شرایط مناسب و با سفته و چک در فروشگاه ما صورت می پذیرد.

فروش اقساطی انواع گوشی موبایل

برندهایی که نام بردیم محبوب ترین گزینه های موجود در بازار کشور ما هستند. در عین حال اگر از علاقه مندان به گوشی‌ های هوشمند برندهای دیگر هستید نیز ما انواع گوشی‌ ها را با تنوع بالا در اختیار شما قرار می دهیم. چنانچه به دنبال خرید قسطی گوشی موتورولا، خرید قسطی گوشی نوکیا هستید، انواع گوشی های ارائه شده توسط این برندها را ما در فروشگاه خود در اختیار شما قرار می دهیم. کسب برای اطلاعات بیشتر به منظور خرید گوشی های هوشمند صورت قسطی، کارشناسان ما پاسخگوی سوالات شما هستند.

فرمول محاسبه فروش اقساطی موبایل

ممکن است برای شما نیز این سوال پیش بیاید که نحوه محاسبه سود خرید اقساطی گوشی چگونه است؟ با توجه به این امر ما یک محاسبه گر را طراحی کرده ایم که به راحتی می توانید جزئیات دقیق را در خصوص شرایط خرید اقساطی با استفاده از آن به دست آورید. مشاهده راهنمای خرید اقساطی گوشی های هوشمند شما را یاری خواهد کرد تا بتوانید جزئیات بیشتری در این خصوص کسب کنید.

مراحل خرید اقساطی گوشی موبایل

برای خرید قسطی گوشی موبایل فرآیندی سخت پیش رو نخواهید داشت. فروشگاه اینترنتی ما شرایطی را در نظر گرفته است که به راحتی می توانید روی به خرید انواع گوشی های مورد نظر بیاورید. با مراجعه به سایت ما می توانید از بخش خرید اقساطی استفاده نمایید.

پس از اینکه به بخش مورد نظر وارد شدید باید از میان قسمت های مختلف مانند خرید اقساطی موبایل، خرید اقساطی لپ تاپ، خرید اقساطی تبلت و سایر محصولات، روی به انتخاب گزینه مورد نظر بیاورید.

حال به بخش فروش گوشی موبایل ارجاع داده می شوید. انواع محصولات موجود در فروشگاه را می توانید مشاهده کرده و متناسب با نیاز خود، روی به خرید گوشی مورد نظر بیاورید.

پس از انتخاب گوشی موبایل محاسبه گر آنلاین به شما شرایط خرید اقساطی را ارائه می دهد.

در این بخش نیاز است که مدارک خود را به عنوان خریدار بارگذاری نمایید. همانگونه که می دانید فروشگاه های اینترنتی محصولات خود را در ازای دریافت چک و سفته به شما ارائه می دهند.

در واقع نیاز است که شما یک ضمانت معتبر را ارائه داده تا فروشنده مطمئن شود که اقساط تعیین شده را در موعد مقرر پرداخت خواهید نمود.

عوامل موثر بر قیمت گوشی موبایل در خرید اقساطی

همانگونه که قیمت خرید نقدی گوشی از عوامل مختلفی نشات می گیرد، برای خرید اقساطی موبایل نیز باید عوامل موثر بر قیمت را در نظر داشته باشید. از آن جایی که نیاز به پرداخت کل هزینه ندارید، لازم هست که شرایط و قیمت خرید اقساطی گوشی موبایل را نیز در نظر بگیرید. از جمله فاکتورهایی که در این زمینه تاثیرگذار است می‌ توان به ویژگی های گوشی موبایل اشاره نمود. با توجه به اینکه انواع گوشی موبایل با مشخصات خاص در بازار عرضه می‌ شوند، هر کدام از آن ها از قیمت خاصی بهره می برند. هر اندازه قیمت گوشی موبایل بالاتر باشد، در شرایط خرید اقساطی باید این فاکتور را در نظر بگیرید. برند گوشی موبایل و همچنین گارانتی ارائه شده توسط فروشنده به عنوان سایر موارد می‌ توانند در این زمینه تاثیر خود را نشان دهند. سعی کنید برای خرید اقساطی گوشی موبایل از یک فروشنده معتبر نیاز خود را دریافت نمایید.

دسته‌بندی بلاگ تکنولوژی
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت