مشتریان گرامی از اینکه برای خرید آفلند را انتخاب نموده اید سپاسگذاریم.کلیه سفارشات ثبت شده از تاریخ 14 فروردین به بعد ارسال خواهد شد !

خرید اقساطی پرینتر ، سریع و باکیفیت چاپ کنید

خرید اقساطی پرینتر ، سریع و باکیفیت چاپ کنید

خرید اقساطی پرینتر ، سریع و باکیفیت چاپ کنید

خرید اقساطی پرینتر یکی دیگر از خدماتی به شمار می رود که مجموع آفلند برای افراد حقیقی و حقوقی ارائه می دهد. همانگونه که می دانید برای اینکه بتوانید برگه های خود را با کیفیت بالا چاپ کنید و از روی آنها کپی برداری نمایید، نیاز است که از یک پرینتر باکیفیت بهره ببرید. امروزه انواع مختلف پرینتر با فناوری های خاص در بازار عرضه می شوند. چنانچه به دنبال خرید پرینتر برای محل کار خود هستید یا قصد خرید اقساطی پرینتر برای خانه را دارید، می توانید از محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی آفلند استفاده نمایید. انواع پرینترها در تمامی برندها و همچنین هر مدلی را ما به شما عرضه می کنیم.

با وجود اینکه این روزها استفاده از سرویس های ابری و حافظه های ذخیره سازی به شما کمک می کند تا بتوانید اسناد و عکس های خود را بر روی آنها ذخیره نمایید ولی همچنان وجود یک پرینتر عالی و چاپگر با کیفیت احساس می‌ شود. در واقع نگهداری یک مقاله و استفاده از نسخه فیزیکی این امکان را می دهد که بتوانید به راحتی آن را برای مطالعه و دسترسی در اختیار داشته باشید. خوشبختانه فروش پرینترها در طول زمان با روند افزایشی مواجه بوده و به همین علت همچنان استقبال برای خرید این دستگاه بالا است.خرید اقساطی پرینتر با توجه به شرایط موجود می تواند یک راه حل اساسی برای مشکل نقدینگی باشد و با انتخاب یک پرینتر از نوع لیزری یا جوهر افشان در اقساط بلند مدت می توانید یک چاپگر عالی به خود هدیه دهید.

چرا خرید اقساطی پرینتر راهکاری مناسب است؟

خرید اقساطی پرینتر این امکان را به شما می دهد که بتوانید با بررسی انواع چاپگر، با کیفیت ترین آنها را انتخاب نمایید. با توجه به اینکه امروزه در صنعت چاپ و تولید پرینتر پیشرفت های چشمگیری به وجود آمده است، این تجهیزات پرکاربرد اداری در طول زمان با تغییرات گسترده‌ ای همراه شده‌اند. در واقع آشنایی شما با انواع مدل های مختلف پرینتر این امکان را می دهد که بتوانید بسته به نیاز خود، روی به خرید بهترین و به صرفه ترین پرینتر موجود در بازار بیاورید. با توجه به اینکه امروزه کیفیت در هر زمینه‌ ای حرف اول را می زند، خرید پرینتر با کیفیت نیز به میزان قابل توجهی در اداره ها، رستوران ها، مدارس و همچنین منازل مد نظر قرار گرفته است. با بررسی فناوری چاپ پرینتر می توانید از میان انواع مختلف موجود در بازار یک محصول با توجه به نیاز خود به صورت اقساطی و در اقساط بلند مدت خریداری نمایید.اگر می خواهید یک کسب و کاری راه اندازی کنید و نیاز به چاپگر و ملزومات اداری دارید ما تمامی اجناس را با بهترین قیمت به صورت اقساطی به شما ارائه می دهیم.

راهنمای خرید پرینتر

اگر به دنبال خرید اقساطی پرینتر هستید، ابتدا باید یک راهنمای جامع از محصولات موجود در بازار را مطالعه نمایید. در واقع پیشرفتی که در این زمینه به وجود آمده، ممکن است کار شما را برای خرید یک پرینتر متناسب با نیاز دشوار نماید. از جمله نکاتی که هنگام خرید پرینتر باید در نظر بگیرید گزینه های زیر خواهند بود.

انواع پرینتر را بررسی نمایید

بدون تردید یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید اقساطی پرینتر باید در نظر بگیرید، بررسی انواع محصولات موجود در بازار است. در واقع فروش اقساطی پرینتر توسط مجموعه آفلند به شکلی است که مدل های مختلفی از این تجهیزات را در اختیار شما قرار می دهد. انواع مختلف پرینتر گزینه های زیر هستند.

  • پرینتر جوهر افشان

اگر از جمله افرادی به شمار می روید که ترکیبی از عکس، تصاویر گرافیکی و متن را قصد دارید بر روی برگه چاپ کنید، خرید پرینتر جوهر افشان را به شما توصیه می‌کنیم. در طراحی و ساخت این مدل از پرینترها شرایطی به کار می رود که می توان متون سیاه و سفید را بر روی برگ چاپ نمود. سرعت چاپ دستگاه های موجود در بازار و پرینترهای جوهرافشان بین ۵ تا ۱۸ صفحه در دقیقه بوده و اگر قصد داشته باشید تصاویر رنگی را چاپ کنید، این فرآیند با سرعت کندتری پیگیری خواهد شد. در واقع نوع استانداردی که برای ساخت پرینتر جوهر افشان به کار می رود به شکلی است که از جوهرهای مایع به منظور چاپ کردن تصاویر، متن و تصاویر گرافیکی بر روی مقوا و کاغذ استفاده می کنند.

  • پرینتر لیزری

خرید اقساطی پرینتر لیزری برای افرادی که قصد چاپ اسناد متنی را در تعداد زیاد دارند، بهترین گزینه خواهد بود. در واقع مدل های لیزری می توانند به شکلی واضح متن های سیاه و سفید را چاپ نمایند. در عین حال این پرینترها می توانند عملکرد قابل قبولی برای چاپ تصاویر رنگی نیز ارائه دهند. فراموش نکنید که پرینترهای لیزری با توجه به سرعت بسیار زیادی که در چاپ اسناد متنی دارند، بیشتر برای این زمینه مورد استفاده قرار می گیرند. به همین علت در اداره ها و مدارس می‌توانید کاربردهای این پرینتر را مشاهده کنید.

با بررسی مزایای استفاده از پرینتر لیزری متوجه می شویم که در حالت کلی نتایج رضایت بخش و قابل اعتمادتری در مقایسه با پرینتر جوهر افشان خواهد داشت. این پرینتر می‌ تواند سرعت چاپ ۹ تا ۲۵ صفحه در دقیقه را از خود نشان دهد. با این حال بخش زیادی از پرینترهای لیزری قابلیت استفاده از کاغذهای با اندازه غیر استاندارد را ندارند. به همین برای چاپ کارت های تبریک باید روی به استفاده از پرینتر جوهر افشان بیاورید.

  • پرینتر سه کاره

فروش اقساطی پرینتر توسط مجموعه آفلند به شکلی است که خدماتی جامع را در بر می گیرد. در واقع اگر به دنبال خرید پرینتر سه کاره به صورت قسطی هستید، این امکان را به شما می دهیم که از میان محصولات موجود در بازار بتوانید انتخاب خود را انجام دهید. در حالت کلی پرینترهای معمولی و تک کاره تنها می‌ توانند روی به چاپ تصاویر و اسناد مورد نظر بیاورند. در بخش زیادی از اداره ها، منازل، کافی نت و مجموعه هایی که خدمات چاپ و اسکن را ارائه می دهند، از پرینتر سه کاره استفاده می شود. پرینتر سه کاره امکان اسکن، کپی گرفتن یا فکس را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. یک پرینتر تک کاره با ارزش خرید بالا برای کار در اداره ها و مکان هایی که تنها به چاپ تصاویر و اسناد بسنده می‌کنند، انتخابی مناسب تر خواهد بود. با توجه به قیمت کمتر پرینتر تک کاره در مقایسه با مدل های سه کاره، نمی توان انتظار زیادی از این دستگاه ها داشت.

خرید اقساطی پرینتر سه کاره به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید برای اسکن، کپی و فکس نیز از قابلیت‌های آن ها کمک بگیرید. این مدل ها چندان جاگیر نبوده و با توجه به کارایی فراوانی که دارند، ارزش خرید بالایی نیز خواهند داشت. برای محیط های اداری و مجموعه هایی که خدمات چاپ را عرضه می‌کنند، اندازه کوچک این دستگاه‌ ها یک مزیت مناسب شناخته می شود.

تعیین کاربری پرینتر را فراموش نکنید

در خرید اقساطی پرینتر سعی کنید نوع کاربری آن را نیز مشخص نمایید. در واقع قبل از اینکه روی به انتخاب و خرید اقساطی پرینتر بیاورید، بهتر است به چند سوال پاسخ دهید. این که سرعت چاپ پرینتر برای شما تا چه اندازه اهمیت دارد؟ آیا قصد دارید به صورت روزانه از پرینتر استفاده کنید؟ ارزان ترین چاپگر موجود در بازار کدام است؟ حجم برگه هایی که قصد دارید با استفاده از دستگاه پرینتر، چاپ نمایید چگونه است؟ در اکثر مواقع برای منازل و همچنین شرکت و اداره های کوچک، روی به خرید پرینترهای تک کاره آورده می شود که علاوه بر قیمت کمتر از سرعت چاپ پایین‌تری نیز برخوردار هستند. با توجه به اینکه این نوع پرینترها امکان چاپ رنگی را نیز در اختیار کاربر قرار می دهند، می‌توانید از این قابلیت نیز کمک بگیرید.

در عین حال اگر در مجموعه هایی فعالیت می کنید که سرعت چاپ بالایی نیاز دارید، باید در خرید خود دقت کافی به خرج دهید. برای خرید اقساطی پرینتر به هیچ عنوان نوع کاربری و طراحی دستگاه را فراموش نکنید.

بررسی قابلیت های پرینتر

پس از اینکه نوع پرینتر مدنظر خود را انتخاب کردید و با آگاهی کامل نسبت به نوع کاربری قصد خرید اقساطی را دارید، باید به بررسی قابلیت های پرینتر بپردازید.

به عنوان مثال یکی از نکاتی که قبل از خرید اقساطی پرینتر باید در نظر بگیرید، سایز چاپ دستگاه است. اگر قصد دارید در یک شرکت از پرینتر استفاده نمایید، به احتمال فراوان این ویژگی اهمیت بسیار زیادی برای شما خواهد داشت. به طور مثال نمی توانید با استفاده از یک پرینتر که دارای سینی با سایز حداکثری A4 است، برای چاپ اسناد و تصاویر با سایز A3 استفاده نمایید. این پایان کار نیست و در هنگام خرید پرینتر سعی کنید قابلیت های دیگر مانند سرعت چاپ و کیفیت چاپ را در نظر بگیرید.

قابلیت چاپ دورو

اگر به دنبال بررسی قابلیت های پرینتر هستید، علاوه بر مواردی که عنوان کردیم یکی از مهمترین ویژگی ها، داشتن قابلیت چاپ دورو است. در واقع پرینت گرفتن از دو طرف کاغذ با استفاده از این دستگاه ها بسیار ساده خواهد بود. این قابلیت به شما کمک می کند تا بتوانید مصرف کاغذ را نیز به شکل قابل توجهی کاهش دهید. در برخی از چاپگرها فرآیند پرینت دو رو به گونه ای است که به صورت غیر خودکار بوده و نیاز است که کاربر به صورت دستی کاغذ را چرخانده تا از طرف دیگر نیز بتواند بهره ببرد. با این حال خرید اقساطی پرینتر با داشتن این ویژگی به صورت خودکار می تواند انتخابی مناسب تر باشد.

پورت های ورودی و نحوه اتصال به دستگاه ها

یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید قسطی پرینتر باید در نظر بگیرید، بررسی نوع پورت ورودی آن است. با توجه به اینکه در نسل های اولیه از پورت های ۳۶ پین و پارالل ۲۵ پین بر روی دستگاه استفاده می شد، امکان بهره گیری از آن در شرایط مختلف وجود نداشت. در عین حال امروزه طراحی و ساخت انواع پرینتر به گونه ای است که کاربر می تواند از نوع usb یا شبکه کمک گرفته و از آن ها بهره ببرد. قابلیت اتصال به دستگاه های مختلف مانند کامپیوتر، لپتاپ، تبلت و موبایل از دیگر ویژگی‌ هایی به شمار می‌ رود که می‌ تواند حائز اهمیت باشد. فراموش نکنید که امروزه برای اتصال پرینتر به تجهیزات الکترونیکی خود می‌توانید علاوه بر شبکه از ویژگی وایرلس بودن نیز استفاده نمایید.

نکات مهم در خرید کارتریج پرینتر

هنگامی که قصد خرید اقساطی پرینتر را دارید، می توانید انواع محصولات موجود با استانداردهای خاص را بررسی نمایید. در عین حال باید بدانید که خرید کارتریج نیز به شکلی است که به مانند خود پرینتر باید با دقت بالایی صورت پذیرد امروزه انواع کارتریج پرینتر با استانداردهای خاص در بازار عرضه می‌شوند. از جمله پرکاربردترین کارتریج های پرینتر می توان موارد زیر را نام برد.

کارتریج اصل یا فابریک

پس از خرید اقساطی پرینتر، چنانچه قصد خرید کارتریج را دارید باید از محصولات فابریک و اورجینال بر روی دستگاه خود استفاده نمایید. در واقع کارتریج اصل یا فابریک نوعی کارتریج است که با توجه به مدل و نام دستگاه شما انتخاب خواهد شد. این نوع کارتریج طول عمر بالایی داشته و با توجه به فناوری پرینتر می تواند عملکرد مناسبی داشته باشد. فراموش نکنید که این مدل از کارتریج ها توسط شرکت سازنده پرینتر ساخته خواهند شد.

کارتریج یدکی

شرکت های سازنده ثالثی نیز وجود دارند که روی به تولید کارتریج یدکی می آورند. با توجه به بالا بودن قیمت کارتریج اصلی و فابریک، این شرکت ها با ارائه کارتریج های ارزان تر تلاش می‌کنند تا کاربران را از یک خرید اقتصادی بهره مند نمایند. افرادی که برای خرید کارتریج، قیمت را در اولویت قرار می دهند، می توانند روی به انتخاب این مدل بیاورند. فراموش نکنید که در ساخت کارتریج های یدکی شرایطی به کار گرفته می شود که تنها برای چاپ اسناد با تعداد کم گزینه ای مناسب بوده و نیاز به شارژ مجدد آن ها خواهید داشت.

کارتریج های قابل تعویض

در کارگاه های خصوصی، متخصصین روی به تولید کارتریج های قابل تعویض می آورند. خرید این مدل از کارتریج به شما کمک می کند که بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی نمایید. فراموش نکنید که برای خرید کارتریج قابل تعویض باید از یک کارگاه مطمئن انتخاب و خرید خود را انجام دهید.

مزایای خرید اقساطی پرینتر

فروش اقساطی پرینتر توسط مجموعه آفلند صورت می گیرد. در واقع با بررسی مزایای خرید اقساطی پرینتر متوجه می شوید که استفاده از این روش خرید می تواند به مانند خرید اقساطی کامپیوتر، خرید اقساطی لپ تاپ و خرید اقساطی موبایل یک راهکار بی نظیر باشد. با بررسی مزایای خرید قسطی پرینتر متوجه می‌ شویم که تنها با پرداخت درصد کمی از کل هزینه دستگاه می‌توانید یک پرینتر همه کاره و با کیفیت را انتخاب نمایید. علاوه بر این با توجه به اینکه قیمت پرینتر همه کاره زیاد است، از این راهکار می‌توانید کمک گرفته و یک دستگاه با کیفیت را خریداری نمایید. با توجه به افزایش روزافزون قیمت دستگاه ها و تجهیزات مختلف، خرید اقساطی هر کالا و اجناسی می تواند یک روش اقتصادی و انتخاب عاقلانه باشد. شما می توانید پرینتر مدنظر خود را انتخاب کرده و اقساط یک ماهه تا ۲۴ ماهه را برای پرداخت هزینه های آن در نظر بگیرید.

خرید اقساطی پرینتر جوهر افشان

فروش اقساطی انواع پرینتر جوهر افشان در مجموعه آفلند صورت می گیرد. در واقع ما با ارائه خدماتی جامع، امکان خرید پرینتر چندکاره جوهر افشان را در اختیار شما قرار خواهیم داد. به عنوان مثال فروش پرینتر چند کاره با قابلیت چاپ عکس شما را یاری خواهد کرد تا بتوانید از یک دستگاه کاملا مدرن و کاربردی کمک بگیرید. در طراحی و ساخت این مدل از پرینترها شرایطی به کار گرفته می شود که در ابعاد مناسب می توان در هر مکانی از آن ها بهره برد. چنانچه به دنبال کسب اطلاعات در خصوص قیمت پرینتر همه کاره جوهرافشان هستید، می توانید با مراجعه به بخش مربوطه در سایت ما نیاز خود را برطرف نمایید.

خرید اقساطی پرینتر لیزری

همانگونه که عنوان کردیم، بسته به نیاز خود باید در خرید اقساطی پرینتر بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. ما با فروش اقساطی پرینتر چندکاره لیزری این امکان را خواهیم داد تا بتوانید از این قابلیت نیز بهره ببرید. پرینتر سه کاره لیزری به شما امکان پرینت گرفتن از مدارک و اسناد، اسکن و کپی را نیز خواهد داد. با توجه به نوع طراحی و ساخت هر کدام از پرینترها، ظرفیت سینی دستگاه را بررسی کرده و بسته به نیازتان و مکانی که قصد استفاده از پرینتر را دارید، انتخاب خود را انجام خواهید داد. فناوری به کار رفته در ساخت این نوع پرینترها به گونه ای است که می توانید از فرایند چاپ رنگی و سیاه و سفید در آنها استفاده نمایید.

خرید اقساطی پرینتر چندکاره

فروش اقساطی پرینتر چندکاره توسط مجموعه آفلند صورت می گیرد. امروزه برندهای مختلف مانند کانن تلاش کرده‌ اند که انواع پرینتر را با استانداردهای خاص در بازار عرضه کنند. چنانچه به دنبال خرید اقساطی پرینتر چندکاره کانن هستید، می توانید این دستگاه را از مجموعه تجهیزاتی که برای شما ارائه می دهیم انتخاب نمایید. در واقع اگر به دنبال یک دستگاه کاربردی با تاکید بر چاپ عکس حرفه‌ ای می گردید و قصد خرید یک دستگاه چند کاره را دارید، می توانید از این مدل پرینتر کمک بگیرید.

خرید اقساطی پرینتر سه بعدی

در کنار این که فروش اقساطی پرینتر جوهر افشان و پرینتر لیزری روند افزایشی به خود گرفته است، برای بخش زیادی از کسب و کارها نیاز است که از پرینتر سه بعدی کمک بگیرید. پرینترهای سه بعدی برای پرینت اجسام مختلف مانند ظروف پلاستیکی و لیوان کاغذی گزینه ای مناسب هستند. نوع استاندارد و فناوری که برای ساخت پرینتر سه بعدی به کار می رود، نسبت به دستگاه های دیگر متفاوت بوده و عملکردی منحصر به فرد از خود ارائه می دهد. چنانچه به دنبال کسب اطلاعات در خصوص قیمت پرینتر سه بعدی هستید، این امکان را به شما می دهیم که بتوانید از جدیدترین قیمت محصولات در فروشگاه اینترنتی آفلند استفاده نمایید.

خرید اقساطی پرینتر کانن

برند کانن از جمله محبوب ترین و پرفروش ترین برندها در زمینه تولید پرینتر شناخته می شود. این کمپانی تلاش کرده است انواع پرینتر تک کاره، چند کاره، پرینتر جوهر افشان و پرینتر لیزری را در اختیار مصرف کننده قرار دهد. چنانچه به دنبال خرید اقساطی پرینتر کانن هستید، می توانید انواع دستگاه های مختلف با تنوع مدل را در فروشگاه ما بررسی نمایید.

خرید اقساطی پرینتر hp

فروش اقساطی پرینتر hp اعم از لیزری و جوهرافشان نیز از جمله خدماتی به شمار می رود که ما در مجموعه آفلند به شما ارائه می دهیم. چنانچه قصد خرید قسطی پرینتر لیزری اچ پی را دارید، می‌ توانید از این گزینه برای استفاده خانگی بهره ببرید. پرینترهای لیزری اچ پی کیفیت بسیار بالایی داشته و برای فضاهای کوچک انتخابی کاربردی خواهند بود. علاوه بر این با خرید قسطی پرینتر جوهرافشان hp نیز می‌ توانید از قابلیت های این دستگاه با کیفیت و مدرن بهره ببرید.

فروش اقساطی پرینتر بی سیم

پرینتر های بی سیم، نسل جدید دستگاه های موجود در بازار بوده که عملکردی فوق‌ العاده خواهند داشت. در واقع برندهای مختلف مانند کانن و اچ پی تلاش کرده اند با طراحی و ساخت این مدل از پرینترها امکان چاپ را در هر شرایطی در اختیار کاربر قرار دهند. این تجهیزات از یک باتری لیتیومی استفاده کرده و با اتصال به وای فای امکان چاپ تصاویر و متن ها را در اختیار کاربران قرار خواهند گذاشت.

خرید اقساطی پرینتر اپسون

فروش اقساطی پرینتر اپسون یکی دیگر از خدماتی به شمار می رود که مجموعه آفلند در اختیار شما قرار می دهد. آپسون از جمله برندهای محبوب در میان کاربران ایرانی بوده که دستگاه‌ های خود را برای مصارف اداری و خانگی به بازار عرضه می کند. این دستگاه های اقتصادی شما را یاری خواهند کرد که تا سال ها بتوانید از یک پرینتر با کیفیت با هزینه نگهداری پایین بهره مند شوید. چنانچه به دنبال بررسی قیمت پرینتر اپسون هستید نیز می توانید از خدمات موجود در فروشگاه ما بهره ببرید.

خرید اقساطی پرینتر با چک و سفته

اگر به دنبال خرید اقساطی پرینتر بدون ضامن هستید، به راحتی می توانید از شرایط ارائه شده در مجموعه ما بهره ببرید. ما با فروش اقساطی پرینتر با ارائه چک و سفته شما را یاری خواهیم کرد که در هر نقطه‌ ای از کشور بتوانید به راحتی خرید خود را انجام دهید. با مراجعه به بخش مربوطه می توانید کالاهای مورد نظر را انتخاب نمایید. در گام بعدی به راحتی می‌ توانید میزان اقساط و مقدار سودی که بر روی آن ها کشیده می‌ شود را مشاهده کنید. در مرحله بعدی با بارگذاری مدارک و پس از آن با تایید شدن توسط کارشناسان ما به راحتی فرآیند خرید اقساطی پرینتر تمام می شود. اطمینان داشته باشید ما در سریع ترین زمان پرینتر خریداری شده را به دست شما خواهیم رساند.

فروش قسطی انواع پرینتر در آفلند

مجموعه آفلند تلاش کرده‌ است با فروش اقساطی پرینتر، فروش اقساطی کامپیوتر، فروش اقساطی لپ تاپ و فروش اقساطی گوشی های موبایل، خدماتی جامع را در اختیار شما قرار دهد. در واقع با توجه به اینکه بخش زیادی از کاربران امکان خرید نقدی محصولات بیان شده را ندارند، این روش می‌ تواند به‌ خوبی کمک حال شما باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط خرید اقساطی پرینتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

دسته‌بندی بلاگ تکنولوژی
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت